|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor jou niet nee, ongeacht of je zelf moet optreden |
|
Joh. Frans staat altijd kachellam op de bühne. |
|
Kachellam valt ook wel weer mee, het afleveren van een vette show heeft er nog nooit onder geleden |
|
quote: Nou, ervaar ik wel altijd. Als de line up echt duchtig goed is (in mijn opzicht), zorg ik dat ik in ieder geval ervoor dat tot dat de laatste band begint, ik nog gewoon redelijk nuchter ben. Hier echter, wel gave bands, meeste wel al een keer gezien, veel bekenden, tsjah... |
|
+ Vandenberg's Moonkings, Skillet & Graveyard. Nog steeds geen spijt van het niet kopen van een kaartje. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Als dit als eerste was aangekondigd,had je vast geen kaartje gehaald! |
|
quote: quote: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Meesterlijk geformuleerd. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: over nuchter gesproken... 100% anti-Kvelgeest |
|
Caliban toegevoegd. Line-up is compleet [Dit bericht is gewijzigd door Vomitory op 17-03-2014 12:41] Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Caliban. Nooit van gehoord. Is het goed? |
|
Als je er nog nooit van gehoord hebt zul je er wel geen fuck aan vinden vrees ik. Vrij grote naam op metalcore gebied Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Metalcore, je moet er van houden. Imo hebben ze een paar alleraardigste nummertjes in elkaar gedraaid Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Dat moet helemaal niet. |
|
Hoe laat is het eigenlijk afgelopen? Ivm treinen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: http://www.fortarock.nl/festival-info/q-a-festivalregels The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ok thanx 23.00 dus ... hoe de hazen lopen ... |
|
|
|
Nogmaals thanx. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Vorige keer gedaan. Het was op zich fijn om zeker te zijn van vervoer na afloop, maar zowel heen als terug vertrok de bus een uur later dan gepland. Ga er maar niet vanuit dat je snel thuis bent dus. |
|
Heenweg zijn er vanaf het station wel al heel vroeg bussen die erheen gaan. (duurder dan de gewone stadsbus die dichterbij de ingang stopt.) |
|
quote: En hoe gedraagt zo'n stelletje dronken headbengels zich in een bus? Dolle pret zeker.. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Goeie tip dus ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Viel toen heel erg mee, maar je kan het ook slechter treffen denk ik. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |