|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanwazigheidslijstje: - Sgeiterdtdtdt - Onweerwolf - Woutjinho - mardukfan - Bub - VT - Scotfan - meatgrinder |
|
quote: Dat zal zeer waarschijnlijk wel weer gebeuren gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Allemaal van die wielrenners waren er of niet? Maarja, beetje balen. |
|
quote: Dat is er elk jaar, een of andere wielrenrace, meen ik. De Buze is echt supersimpel te vinden, was je al dronken? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Goffertpark? |
|
Igorrr |
|
quote: Nope Maar ik ben helemaal niet bekend daar. |
|
2 woorden: Tom & Tom? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
In zijn geval was het om&om... |
|
Hehe. Ik heb wel navigatie, maar vanaf de camping zou ik het wel moeten vinden, maar toen stonden er dus van kereltjes die me niet de kant op lieten gaan waar ik heen wilde. |
|
- Sgeiterdtdtdt - Onweerwolf - Woutjinho - mardukfan - Bub - VT - Scotfan - meatgrinder - Bvt |
|
quote: Dat kwam vast omdat je een rood shirt aanhad. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Toevallig toen wel ja |
|
Ja die van Horsebastard toch? Maar goed dat je dan geen politie te paard bent tegengekomen. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 08-11-2013 10:55] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Tsjeeees... |
|
Iets met het foute grappen topic. Ik zit zowaar te twijfelen. Meer ruimte en tot nu toe best een fijne line-up. Sowieso, obituary op het eind. Hmmm... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja lekker vroeg naar huis weer. Traditiegetrouw zo langzamerhand, volgens mij heb ik nog nooit de laatste band van Stonehenge gezien. |
|
Ow, sorry. Ik vind obituary best leuk, van de oude nieuwe bands, zeg maar. En live is best lang geleden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind Obituary ook niet echt verkeerd, maar ik weet nu al dat ik het dan niet meer ga trekken na een halve dag lang doorsnee deathmetal. Ik ga voor Impaled Nazarene en Igorrrrrrrrrr een beetje. Als ik al ga. |
|
Nee, natuurlijk trek je dat niet. Daarom, als ik ga, mis ik de eerste paar bands. Want gewoon wat later gaan. Als ik ga. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik kom ook meestal pas om een uur of vier aanzetten hoor. Maar dan nog, te veel deathmetal. |
|
Wat is Igor? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hypnosband, over de top drumcomputermetal. |
|
Hmz, dansbaar? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |