|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Het kleinschalige was idd nou juist de charme en het grote pluspunt van Stonehenge. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Inkopen, van munten in dit geval, met beleid is niet aan iedereen besteed natuurlijk. Bij sommigen is het oog nou eenmaal groter dan de maag. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Niet zuipen in groepsverband maar gewoon je eigen zooi halen scheelt ook aanzienlijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Backdrop Obituary gejat. This is a post that we hoped would never have to happen but we need to let our fans know the situation and hope that one of you can help us. Saturday, at Stonehenge Festival in Steenwijk, Holand somebody stole our BackDrop. It happen right after our performance while we were packing up our equipment. Here is a photo of it so, if you know who has it or think you might know anything about this Please helps us get it back! Can't describe how important it is to us and it really sucks for the band and the fans these remaining shows to see Obituary without it hanging! Real Bummer!! We are Offering a Reward to the person who helps us get it back. Please, let us know if you have any information about this. Email us at: fans@obituary.cc gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Sjeez, wat moet je nou met zo'n ding. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En dan aan je voordeur hangen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Het zal wel weer een stunt zijn van 1 of andere studentenvereniging. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik vond hem ondanks de grotere opzet leuk. Wel een beetje jammer van Obituary's spandoek ja. |
|
quote: Ja maar Stonehenge richt zich zelf wel meer op de extremere metal, dus ik zie ze nog niet zo snel bands als Airbourne of Volbeat boeken. Of ze moeten komen met bands als Carcass ofzo. |
|
quote: Volledig mee eens. Nekschot voor de organisatie, die vakkundig een sfeervol underground feest om zeep helpt op deze manier. Dit was mijn 12e Stonehenge maar ik vond de vorige 11 leuker. Gelukkig waren er nog wat leuke mensen, van wie ik dan weer de helft nauwelijks ben tegengekomen. Qua bands: Immo & IN waren gaaf, Possessed, Sinister en Entrails waren prima. De rest gelukkig niet gezien, op een beetje Eyecononogwat en Obi na maar dat was niet echt boeiend. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik had het nog niet eens over Fortarock bands gehad haha.. maar brrrr, enge dingen zeg je daar, Volbeat.. brr! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-07-2014 21:23] |
|
mening van XXL en ja, moet niet gekker worden , Onweerwolf (- nekschot) deel ik... I am mine own redeemer...! |
|
quote: 125 euro munten en allemaal op. ik geef ook best wel eens wat weg (denk ik). I am mine own redeemer...! |
|
quote: Boeiender |
|
Mystery solved! Mooie kamer trouwens! |
|
Me uitstekend vermaakt kan mij bij herrie aansluiten wat betreft uitgaven ( 170 euro wel met 2 pers, zal toch niet alles zelf opgezopen hebben?) Dat gewauwel over voorgaande edities vooruit kijken jongens vooruit! Ook al was het ergens op een strontveld bij een boer met dezelfde bands en volk zal ik net zoveel lol hebben. ( op de lucht na dan) |
|
quote: Dat dat bestaat! (ik doe wat in de dekbedovertrekken business) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Maar, maar, maar het is anderssss.. ies moejluk! Desondanks wel weer veel lol gehad, is het al juli 2015? quote: [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-08-2014 21:15] |
|
Whut? Geen Altar meer Meh. quote: Is er eigenlijk al een 2015 topic? /lui [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-10-2014 18:09] |
|
Godverdomme! Echt gewoon een uur nadat ik een ticket heb gehaald voor "Altar en een reeks kutbands". Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Klote zeg, daar had ik nou juist naar uitgekeken. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Verrassend..... not... Boeiender |
|
Had al niet zo'n goede hoop op Altar. soms is op gevoel afgaan wel handig. dan maar naar into the grave in 2015. vind wel dat iedereen geld terug moet krijgen nu altar niet komt. I am mine own redeemer...! |
|
quote: Dat, plus rente. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |