|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zorg gewoon dat ik droge kleren in de auto heb liggen, ik twijfel alleen nog of ik nou een spijkerbroek of een korte broek aan zal doen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik ga voor een 3/4 broek |
|
Nerd alert. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Is dat dan een lange korte broek of een korte lange broek? Vandaag is het dan zover, vanochtend nog ff wat dingen doen en daarna Steenwijk! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 26-07-2014 6:55] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Hahaha stelletje wijven!! Hee wat doe jij aan vandaag? Hadden jullie je kleding ook al weken vooraf klaar gelegd voor vandaag? Ja toch! Ik hoop niet dat het gaat regenen, dan gaat mijn haar in de war! Tot vanmiddag! |
|
quote: Boeiender |
|
En dan hebben jullie nog geluk dat hier niet meer tot in den treure besproken wordt wie hoe laat op de camping is en wie wat meeneemt voor op de bbq. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb besloten toch thuis te blijven vandaag. Ben bang dat het gaat regenen en dat mijn corpsepaint uitloopt. En dan loop je aardig voor aap, met uitgelopen corpsepaint |
|
quote: Ja het Stonehenge kledingsetje lag al dagen klaar in mijn kledingkast. Tot straks dan maar, ik ben er vanaf Entrails ongeveer. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja, bij mij lagen de kleertjes ook al klaar, haha. Wij hopen er ook rond half 2 te zijn, als Entrails begint. Tot straks! |
|
Tot straks Jan! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zo maar eens douchen en die kant op. Misschien dit jaar eens aan de cola en na afloop naar huis. Of de vrouw moet zo lief zijn om te willen rijden. Of we besluiten alsnog om in de bus te slapen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En al weer thuis. Als dit de nieuwe opzet voor de toekomst gaat worden kan het zomaar eens zijn dat ik na 12 jaar Stonehenge afhaak. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Wat scheelt eraan? |
|
Te groot en te druk. zit nu op de trein te wachten. Possessed en Immolation wat mij betreft de bands van de dag. Een paar nummers Obituary gezien. Het leek net of ze er geen zin in hadden. Lange pauzes e.d. Het kan ook aan mij liggen. bub |
|
Ik koester de herinnering wel, hehe. Heel, heel klein. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ach, zomaar wat puntjes, maar ik zal wel weer een zeikerd zijn: Stonehenge is voor mij klein en knus met een intiem sfeertje. Dat lijkt nu vervangen te zijn door een 13 in een dozijn festival. Geen eten op het terrein. nu steeds de poort uit naar de overkant van de straat. Idem voor de metalmarkt. En dus steeds weer door de poortjes met de gebruikelijke veiligheidscheck. Voor dit aantal bezoekers, met name voor de dames, beschamend weinig sanitair. Geen biergarten meer of andere mogelijkheid om ff lekker te lamballen en te hangen. Opeens niet kunnen betalen met je buze muntjes maar aparte munten. Voedselaanbod, wat voorheen prima was, gereduceerd tot hamburgers, patat en een paar standaard snacks. Die muur van geluid op het grote podium. (Dit jaar geen binnenpodium maar een 2e buitenpodium wat bijna even groot was als de buze zelf.) Wij stonden geparkeerd bij de appartementen achter de kerk en als een band begon te spelen vluchtten de oudjes naar binnen en sloten ramen en deuren met dit warme weer. Ik geloof nooit dat de buurt dit tof gaat vinden. Samengevat: Op deze manier vrees ik dat het voor mij Stonehenge R.I.P Wordt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Heerlijk feestje weer, sfeer, bands, bezoekers top! Thanx organisatie! Alleen wel erg groot en daardoor even wennen. Het was inderdaad jammer dat eettentje buiten het terrein stond, biertje mocht niet mee en elke keer controle. Ook de bankjes gemist. Hoofdpodium had een flink geluid, en onhandig qua plaatsing ten op zichte van bar en uitgang. Worstelend door menigte. Ik hoop dat ze volgend jaar voor een tussenweg kiezen qua grootte. Hoorde ze omroepen dat Izegrim en God Dethroned volgend jaar spelen? Overigens super dat het volledig uitverkocht was! Entrails was voor mij de band van de dag, samen met Obituary. Helaas niet af kunnen kijken ivm trein. Fleshgod Apocalypse was ook gaaf, maar met brei van geluid viel het wat minder. Immolation gaf niet hun beste show, maar was oké, wel veel te druk en te klef tussen de muren. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-07-2014 8:52] |
|
quote: De Buze wordt gesloopt en dus bij mijn weten moeten ze voor volgend jaar ergens anders het podium opzetten. En in dat geval hebben de buurtbewoners dan geen problemen meer. Het zou wel doorgaan aldus de omroeper. We zullen zien. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 27-07-2014 9:12] bub |
|
quote: +10 Gelukkig ik hoef het niet meer te typen. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ai. Dan heb ik het verkeerd begrepen. bub |
|
Band van de dag, verreweg: Immolation. Daarna Possessed en Beheaded. Vond het ook wat te groot en druk, een extra biertent bij het hoofdpodium zou geen overbodige luxe zijn geweest, net als wat zit- of hangplekken en Immolation had natuurlijk op het hoofdpodium gemoeten. Verder niks dan lof, erg toffe line-up en over het algemeen een prima geluid (Entrails stond wel een beetje hard, pfff). Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Qua programma ook hier absoluut geen commentaar. In de halve dag die ik aanwezig ben geweest al meer bands gezien dan in elk van de voorgaande jaren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |