|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
+ Entrails (SWE) |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 02-12-2013 19:59] |
|
Fucking vet! Entrails! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat is goed nieuws, vette band dat Entrails! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
VET!!! Nog 1 band te gaan... |
|
oh, nog een bandje er bij: POSSESSED!! [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 16-12-2013 2:03] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Gaaf! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Complete line-up. Hafgufa |
|
Erg netjes! Wordt weer een gezellig feestje zo te zien |
|
Godnondeju, ik zit die twee flyers te vergelijken, zoekend naar verschillen om erachter te komen wat de laatste band is... Maar cool, Possessed heb ik moeten missen met Neurotic omdat ze tegelijkertijd met Rectal Smegma speelden. |
|
quote: ... Jezus. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Vaderlandse bands gaan altijd voor. |
|
quote: Dat dilemma had ik ook, van Possessed heb ik toen alleen de laatste 2 nummers kunnen zien. Ik heb er nu al zin in, wat een line up zeg! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik heb er geen spijt van dat ik Rectal Smegma toen voor de zoveelste keer heb gezien hoor. Ik weet zeker dat ik me bij Possessed minder goed vermaakt zou hebben. Possessed is namelijk één van de zoveel bands die teren op een plaat uit de jaren 80 en dat nooit hebben kunnen evenaren. Zal wel gaaf zijn om te zien maar al die andere nummers die ze spelen neemt iedereen voor lief. |
|
Nou ja. Al die. Die platen na 7 churches zijn prima platen. Geluid is alleen ruk, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Rectal Smegma was 1 groot feest, daar liet ik Possessed ook graag voor schieten. quote: Nu Possessed komt en ze het terrein gaan uitbreiden, kom je toch zeker wel gewoon? ? [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 13-12-2013 12:52] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: ...maar zich daar - van de andere kant bekeken - überhaupt niet mee bezig hebben gehouden sinds de heroprichting, en gewoon de old-school fans een leuke avond willen bezorgen. Toch? [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 13-12-2013 13:09] |
|
quote: facepalm.jpg Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Kaartje is binnen. |
|
quote: Dat zou zomaar eens kunnen. |
|
quote: Jup. Is op zich niks mis mee toch? |
|
quote: Nou ja, possessed. De zanger van met mensen. Ik denk dat ik gewoon obituary met thanatos in de baroeg ga kijken, tzt. Vette bands, maar veel te veel en vooral veel te veel mensen, voor mij. Maar dit gaat sowieso wel een mooi feestje worden, lijkt me. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik dacht de line-up compleet was, maar men heeft ook nog eventjes Cattle Decapitation aan de line-up toegevoegd! Komt nog 1 band bij en dat is de winnaar van de Metalbattle. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |