|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Denk je? Ik vind een bandnaam 'Mihoen' toch behoorlijk melig overkomen hoor (hahahaha dat klopt ja want dat is wat de substantie nu eenmaal is haha ja melig ja haha ). Lekker ludiek allemaal met een titel als 'de fiets van Wim', en verder wat politiek bevlogen (extreem-links) zaken. Muziek is me echter veel te blij. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee, een ander woord of liever 2. 'geen interesse' Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Mihoen is van eieren gemaakt [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 20-10-2002 19:54] |
|
quote: Ah, dat wist ik niet eens ik ben er niet zo dol op (is me vaak te droog), meer een pastafiguur, of lekkere rijstsoorten. Op de een of andere manier weet men mihoen altijd om te toveren in een grote plakkerige warme bal koolhydraten! |
|
zeker. ik ben ook geen fan van mihoen. ik heb liever tagliatella ofzo. maar CousCous gaat er ook wel in heur lekker met lamsvlees en courgettes |
|
Ik ben fan van 'Frietje Speciaal met Frikandellen'. Ik ga nu naar de friture om hun nieuwste aan te gaan schaffen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
gaaf man. ik hoor dat die ook heel bruut zijn |
|
quote: Ik ook wel en dan afgemaakt met een lekker biertje. |
|
die gaan binnenkort touren, wist je dat? |
|
quote: Ja ze komen ook langs bij huize Iskariot |
|
ook langs huize lord anal! |
|
In huize Heiden is Frietje Speciaal nu aan hun set begonnen, met Fles Bier als support-act. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik had nazi sambal nog een keer gezien, maar wat waren dat een stelletje Chinese posers |
|
quote: Ik vind Nazi Gore Eng wel heerschen, anders. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wat een zielig zootje. Gaat er een keer een topic niet over een black/death metal band? Moeten er daarom allerlei infantiele opmerkingen geplaatst worden? Dat je het geen goeie muziek vindt is nog tot daar aan toe, smaken verschillen nou eenmaal, maar houd je dan gewoon stil. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Moet je het niet op een (heavy) metal forum posten. (NEE, dit is geen metal) |
|
WAT??!!! Er zwerven hier topics rond van Tori Anus, Backstreet boys, Queen...etc etc etc. Dan staat dit toch net iets dichter bij metal dan al die pop muziek. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Gewoon een beetje humor in het topic over een humoristische band. En een beetje anarchie in het topic over een anarchistische band. Niets mis mee toch? En de meeste mensen schijnen het een kut-band te vinden, dus slotje dan maar. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ja hoor, democratie I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Die worden ook afgezeken... |
|
laat maar [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 20-10-2002 20:35] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
wat een kuttopic zeg........ kutmuziek,kutmongole,kutopmerkinge,kut-etc. |
|
MIHOEN! HEERST!!! kheb ze al 3 keer gezien en ben al 3 keer weggeblazen! muziek grappig?? vind ik ech nie. 'pijn' bijvoorbeeld gaat over depri zijn.. texten muziek |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |