|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
En weer een topic naar de kanker! Ik denk dat ik hier maar eens voorgoed wegblijf, want er is geen lol meer aan! |
|
Je laat je toch niet wegjagen door een stel van die lamme blackies? Kom op, lullen over Mihoen!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Oh ja, het ging over Mihoen! Ik zou ze graag een keer live zien. Dat kan me een ruig feestje worden. Mijn favoriet tot nu toe is "Te Hoer". Geniaal! |
|
Haha, dit heerscht. Doet me wat denken aan een kruising tussen Rancid en een willekeurige speed metal band. De teksten zijn voor zover ik ze versta ook wel tof. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
mihoen is te gek! leuke teksten, leuke muziek etc... lekker rauze. heb ze in voorprogramma van laatste show van insult gezien.. erg vet |
|
zulke muziek is dus schitterend. wat een agressie! |
|
Mihoen? Bah... echt niet te verteren... |
|
Sja, ik vind het wel gaan. Maar ik heb liever nasi. |
|
Insult, GvD... Nog zo'n band!! Ik heb hun muziek via de gasten van Mihoen! leren kennen, goffer, jammer dat ik dat nooit heb mogen zien! Voor mensen die Mihoen! dus willen zien, op 27 november spelen ze in Rotterdam met nog meer van die raus bandjes: Betercore, Olho De Gato etc. Die twee heb ik al wel eens gezien en geboekt op een plaatselijk hardcore festivalletje, GVD das echt lekkere muziek. Gaan er mensen naar Rotterdam!? Voor de rest vind ik het vrij kinderachtig om zo op zo'n topic te reageren... Maar ach! |
|
insult is kick ass!! een van mijn favo bandjes uit nl! zaterdag speelt olho de gato met radio bikini in venlo |
|
quote: Die drummer van Olho De Gato is echt insane!! Ik ken Radio Bikini niet, is dat leuk!? |
|
is wel oke ja, is wat ouderwetsere muziek.. maar wel vet beuken en krijs zang |
|
quote: Weet je misschien waar ik wat muziek vandaan kan halen!? |
|
geen mp3's online, cd-emo kun je volgens mij bestellen op hun site http://www.dse.nl/~herrie/ |
|
quote: Ben er geweest en heb ze gemeelt, maar de site is volgens mij niet zo up to date Het laatste optreden wat daar staat is geplant op 18 februari 2002 |
|
hehe... ik denk dat ze je wel verder kunnen helpen met muziek |
|
Mocht het iemand hier nog interesseren: Vr 22 November Neder-Trash Festival i.s.m. Tocado Records: Mihoen Betercore Cockroach The No-men Saf Entree €; n.n.b. . Zaal open 20:00 uur. Aanvang 1e band 21:00 uur. In de BAROEG natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 09-11-2002 23:45] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik vind mihoen best lekker Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Ik weet niet of deze opmerking voorkomt uit het niet lezen van de rest van dit topic of vanuit een gevoel voor humor dat zwaar beneden peil ligt. In het tweede geval wil ik even melden dat dit toch wel de meest standaard opmerking is die er bij dit topic te maken was, en dat deze opmerking dan ook al helaas tot in den treure is herhaald. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik vind het nogal humoristisch dat jij er serieus op ingaat Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Ik stoor me behoorlijk aan de hele tijd de zelfde kut opmerking die hier in dit topic gemaakt wordt. Als je dr niet in geinteresseerd bent en niks nuttigs te zeggen hebt houd dan je bek. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Kijk, doe je het weer Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
beetje kortzichtig... ik ben metal, mihoen is punk/crust... dus dat mag niet leuk zijn?! |
|
quote:zelfde als jij bij het finntroll topic doet |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |