|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:LOL Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ach, mihoen is gewoon erg vet, snap niet dat mensen dat niet vinden |
|
quote: Heb nu hun CD-tje 'Bloedpoep', is wel grappig Bedankt voor de tip! |
|
heb 3 7"en van ze.. wat een godverdommese vette poep is dat die band.. maar Betercore blijft toch wel mijn favo in het genre!! www.myspace.com/betercore Thrash it up!! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Mihoen! Keer naar een kraakpandoptredentje van ze geweest. Dat roste wel aardig. |
|
rost hard idd Je moeder. |
|
rete hard! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
We spelen 14 okt. met deze band in de Kiehool te bergum! Samen met Stoma, Days of decay, Krush en nog een paar erg coole grindbands waar ik nu wel even de naam van kwijt ben ter uw informatie "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Kanker band pur sang, meer kan ik niet van die stinkerds maken Against God and Government |
|
Erg muzikaal hoef je in hun genre ook niet tezijn "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Wel tof. |
|
Zeker een geinig bandje, alleen live vond ik ze wel minder, vond Insult die vlak voor ze speelden veeeel gaver. nog mensen opzoek naar merch van dit bandje? heb misshcien ngo wel wat dubbele rotzooi liggen |
|
quote: ja , dat snap ik dat je wat dubbele zooi hebt liggen, paardenbeffer Fuck the world and fuck you |
|
quote: nee lekker hertog tonnetje van me.. dat is niet die ep die ik van jou heb.. maar ik wist dat je ging replyen haha heb ook nog tapies van dit gezwelletje.. ey ff off topic, ga jij nog naar de slingerpik vanavond??? |
|
quote: even msn pik ? Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |