|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
beste nummers van Mihoen vind ik: rot op te hoer ruzie |
|
quote: Maar er is een verschil wat zeker wel uitmaakt. En dat is dat Finntroll dom is en Mihoen! geweldig! |
|
Mihoen! is niet gaaf. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Wie gaat er naar de Baroeg a.s. vrijdag? Niemand zeker |
|
isser iets leuks dan? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: uuuuh blaat!!Je zegt t verkeerd: Finntroll is bruut!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Misschien, ik weet alleen niet wat t kost. Enig idee?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Vr 22 November Neder-Trash Festival i.s.m. Tocado Records: Mihoen Betercore Cockroach The No-men Saf Entree € n.n.b. . Zaal open 20:00 uur. Aanvang 1e band 21:00 uur. Ik denk iets van 8,50 - 10 meer lijkt me niet echt van toepassing! |
|
oh hihi ik zie t al: Mihoen speelt kzou alleen niet weten wat t is en de rest van de bands ook nie "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
K hoop dat het niet te veel is iig, ken alleen van de rest niks, maar dat deert niet echt. Ik zie wel of ik nog langskom. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Mihoen is Rappend schreeuwen en een grasmaaier tegen de gitaar aanzetten. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: De openings-post lezen is misschien wel een idee!? Daar staan links naar MP3's. |
|
tnx...ben een beetje lui laatste tijd "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
haha en ik maar denken dat het over chinese recepten ging |
|
quote: dat dacht ik in eerste instantie ook toenk de naam van dit topic zag "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Moet je doen man, echt koel |
|
Hrm pnuk.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: Wat ben jij aan het murmellen?? |
|
quote: hmm.. wil op zich wel heen, maar dan ga ik al naar Reaching Forward! MIHOEN! heerst nog steeds uiteraard. kheb ze al 3 keer gezien, need (even) more!! |
|
Tot vanavond!!! |
|
Yep, ik kom ook nog wel ff langs, is er misschien nog iemand met enig idee van wat het moet kosten?? Anders heb ik strak nog te weinig geld ofzo. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Niemand??? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Nou, ik ben net terug (het koste 5 euro) en het was echt fantastisch... Die lui zijn echte de meest relaxte muzikanten die ik ooit ontmoet heb!! Zeker weten!!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |