|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, nu weer zowaar een aardige line-up. Verrassend. Boeiender |
|
Alleen Nails. Rest staat ook al op overige festivals (Hellfest, Roadburn...) of is niet interessant genoeg. |
|
Mild syked voor de line-up tot dusver, minder syked voor de twee main stages. Nails is de grote verrassing op deze bill wat mij betreft! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Joa, maar het is een stuk dichterbij dan Hellfest, en Roadburn is indoor.... Boeiender |
|
Sowieso al één van de betere affiches |
|
quote: True, maar had er misschien moeten bijzetten dat ik naar beide festivals ga. Roadburn in ieder geval zeker en Hellfest zit nog. Dus voor mij gaat Graspop dan een beetje overbodig worden. Maar wie weet wat er nog bekend wordt gemaakt. |
|
Ik ben extra blij met mijn ticket voor Hellfest nu Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Wrom? Boeiender |
|
Omdat deze affiche zo slecht is. Ligt ook maar aan je muzieksmaak, uiteraard. Of het gebrek eraan Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Hmm, denk dat het inderdaad aan jouw gebrek aan smaak ligt ja. Boeiender |
|
Ik zit er aan te denken om met twee maten ook weer eens naar Graspop te gaan. De line up tot nu toe bevat een aantal interessante namen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Leuk, maar deze line-up kan wat mij betreft nog niet tegen die van Hellfest opboksen. |
|
De line-up is dan ook nog niet compleet (en niet dat de affiche van GMM ooit beter geweest is dan die van Hellfest) |
|
quote: Precies |
|
Daar zit toch al heel wat moois bij. Black Sabbath, Opeth, Carcass, Neurosis, Paradise Lost, Cult of Luna, Orange Goblin, Kylesa, Triptykon, Napalm Death, Enslaved, Nails, Solstafir, Necrophobic Faustian Spirit of the Earth |
|
vooral die laatste 4 [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-12-2013 1:02] signature |
|
Nails Neurosis... Hmmm is er een dag indeling bekend? Alsd deze tegelijk op een dag staan moet ik toch overwegen een dagkaart te kopen. |
|
Hier kom ik voor terug op ZM.... UNIDA godverdomme UNIDA speelt op Graspop... Ik ga dus. UNIDA!!!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
http://www.heyhallo!.com Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
2e mainstage, ja? Loop je dan niet een beetje het risico dat het programma zo vol wordt dat het Wacken achtig wordt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Asin zo structureel kut dat je enkel eetpauze's overhoudt? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Als in dat je vaker keuzes zult moeten maken wat betreft bands die je wil zien. Dat vind ik aan Wacken ook het grootste minpunt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Die line-up Neurosis I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nu al erg mooie lijst. Ik zit behoorlijk de dubbel Hellfest-Graspop te overwegen. Black Sabbath, Soundgarden, Opeth, Hatebreed, Carcass, Graveyard, Metal Church, Paradise Lost, Death, Annihilator, Comeback Kid, Cynic, Triptykon, Walls of Jericho, Enslaved, Huntress, Nails. Ze hebben toch al een paar namen die Hellfest niet heeft en voor mij boeiend zijn. Cynic, Metal Church en Triptykon maken Graspop het overwegen waard. Benieuwd naar de dagheadliners. Black Sabbath sowieso, Volbeat misschien ook al, maar Avenged Sevenfold kan ik me moeilijk voorstellen als dagheadliner. Mag toch nog minstens een band van niveau Judas Priest of System of a Down bij. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |