|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Misschien moet je dat toch maar wel doen... als je een voorbeeld zoekt van iemand die dit soort dingen roept om stoer te doen of om er bij te horen.... |
|
quote: Precies, en Greycloak is hier het bewijs van. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Graag quoten dan, dat maakt de discussie scherper. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Kan dit topic dicht? Het lijkt me eigenlijk dat er genoeg gezegd is. Dead things grow from deep inside... |
|
JA! Hij kan dicht! |
|
idd. |
|
Ik vind het ook wel een goed moment om hem dicht te doen, nou we het eindelijk een beetje eens zijn geworden naar mijn mening. Toch leuk om alleen tegen 25 mensen de discusieren Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
EENS GEWORDEN?? NEEN!! |
|
Okee. Dead things grow from deep inside... |
|
Ja nu een Kramy vs Panda topic... |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |