|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: eh iig meer dan dat ik metalheads met kruisen zie lopen.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: 10 cm slechts 2 beneden de 10 cm ongeveer 1000000 vertel eens... hoeveel metalheads kom jij gemiddeld per dag tegen met een 10 cm groot omgekeerd kruis om hun nek Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: en jij hoeveel satanisten met een 10 cm groot kruis? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
omgekeerden kruisen hebben niks met metalheads te maken.... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Tja daar heb je gelijk in, er gaan wel de vreemdste en wreedste verhalen over priesters en andere hoge mensen in het christendom rond... En voor alle mensen die iets tegen het christendom hebben om wat voor reden dan ook: Stap dan gewoon uit het christendom of blijf eruit (als je niet gedoopt enzo bent) Maar om dan satanist te worden??? en kei grote omgekeerde kruizen te gaan dragen zodat andere metalfans al dat gezeik van "jij bent een vieze satanist"(enzo) te horen krijgen???? Tja..vind ik niet nodig.... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Waarom kunnen we elkaar niet gewoon in onze waarde laten. Op mijn werk is ook bijna iedereen gelovig en daar houd ik tot op zekere hoogte rekening mee. We hebben er ook discussies over. En soms loop je daar wel eens vast bijvoorbeeld over homo's. Een kennis van mij is lesbi's en van mijn collega's hoor ik dat ze ziek is. Dat kan dus niet. Als ik zeg dat ik Israel een fout land vind heb ik ruzie omdat je dat niet mag zeggen. Dat is nu gewoon hypocriet. Dus nogmaals laat iedereen in zijn waarde en slik af en toe eens wat!!!!! |
|
quote: van mij zal je niks horen Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Ik kom er niet veel tegen, maar door die paar die er zijn krijgen andere metalheads wel al da "jij bent een satanist" gezeik over zich heen! En dat vindt ik niet normaal...Een metalhead wordt gewoon niet meer geaccepteerd omdat andere tegen het chirstndom zijn...en dat overdreven erg laten merken...en mijn flame geld vooral voor de mensen die dan denken dat ze een omgekeerd kruis moeten dragen om een true metalhead te zijn! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Hmm, omgedraaide kruizen hebben niet direct iets met satanisme te maken. En verder hoef je er zeker geen te dragen om voor satanist uitgemaakt te worden. Maar goed, voor velen is satansist gewoon een algemeen scheldwoord jegens "langharigen met bandshirts". Zelfde als dat ze je hippie, alto of gothic noemen uit onwetendheid, bekrompenheid. Alleen omdat men cool denk te zijn tegenover hun vrienden door dit soort opmerkingen te plaatsen. |
|
er moet meer geslikt worden |
|
quote:Ben ik het volkomen mee eens. Spit or Swallow? |
|
quote: Mee eens, maak dat trouwens mijn vriendin ook maar eens duidelijk Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: viezerik! je zit in de verkeerde topic! ga maar naar PIJPEN=BEGRIJPEN Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Omdat we zelf ook niet in onze waarde worden gelaten. Alleen al die scheve blikken op straat al of die opmerkingen als je met lang haar los loopt. Terwijl je gewoon langsloopt, verder niets!!! quote: Nee; ik val niemand aan; krijg wel ongevraagd reakties. Mensen moeten maar eens leren zich aan hun eigen afspraken te houden en die uit te dragen. Artikel 1: Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-05-2002 20:11] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zoals ik al zei in het topic over satanisme in death/black metal: Al dat satan/christen-gedoe is allemaal dikke flauwe ZEVER net zoals iedere religie trouwens. Als je weet dat een mens uit lichaam en ziel bestaat kan je zelf je weg kiezen zonder religie Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Daar sta je toch wel boven hoop ik. |
|
HEIL SATAN! |
|
Als iedereen nou gewoon wat toleranter wordt en wat respect toont voor de medebewoners van dit werledje waarop we leven, zou het allemaal een stuk maqkkelijker gaan. Dus laten we geen ruzie meer maken okay ? Thanks! p.s. Fuck het Christendom Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
LOL |
|
nou en ik vin da je eg wle meer aardigur tegen elkaar moe zijn hoore!!!! wan iedeeen heeft un meening en daar moe je je maar aan houwen (vin ik dan) 11.45: restate my assumptions |
|
ja niet flamen op dit forum wat je erbuiten doet moet jezelf weten. en nu weer on topic. |
|
fuck metalheads met omgekeerde kruizen van 10 cm of groter om hun nek No meat is sweater |
|
quote: Vaak, maar ik kan er ook kwaad van worden als ik me bedenk hoe hypocriet men dan eigenlijk reageert. In het verlengde van die instelling valt ook afgewezen worden op sollicitaties en dan mag je er wel lekker boven willen staan, maar het is gewoon pure benadeling. Ook deze topics gaan over deze instelling: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3533 http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3952 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Wat erg voor je quote: Dus? Dat is dan meestal niet de beslissing van de gedoopte geweest aangezien dat op zeer jonge leeftijd gebeurt. Wat wil je hiermee zeggen? Ik ben trouwens wel gedoped en niet gedoopt quote: 'zo' over Christenen te praten? Dat vind ik een beetje te kort door de bocht. Het valt mij overigens wel op dat, in het geval van een kritische discussie over religie, de meeste Christenen zich gelijk aangevallen voelen en daardoor geen zinnige bijdrage aan de discussie meer kunnen leveren! quote: Wat een lol! Ik zie eruit hoe ik dat zelf wil, hoe anderen over mij denken interesseert me werkelijk geen reet! Als mensen mij niet accepteren door mijn uiterlijk, jammer dan. Ik hoef niet met iedereen vriendjes te zijn namelijk Dat vind ik behoorlijk schijnheilig, het handelsmerk van een waar Christen.. Om Dwaalie nog maar eens te quoten: --> OVENS! *edit: sorry Dwaallicht dat ik je naam verkeerd schreef [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-05-2002 20:21] |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |