|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
krullen en golven vind ik mooi hoor! wat mij betreft mooier dan van dat sluike haar! |
|
Krullend haar doet mij altijd aan honden denken. Geef mij maar sluik haar. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Zit er een beetje " SPIRIT " in. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
lol heosphoros mijn krullen zijn 4 keer groter en 5 keer zo dik....(maat laat het na de vakantie groeien..(geetingz count) fear me! why?..just do it! |
|
quote: Daar heb je die armen weer!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 29-05-2002 16:00] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: You Ass!! *kick AZZIE* geef ik je een keertje een compliment is het nog niet goed!!! Nou dat was dan de laatste keer! Ik zal vooral niets zeggen over jou grijze ogen!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
oh god... compliment?? je eindigt anders wel met het uitlach smilie Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Nee!! Dat was een toelach smily!!!!!!!!!!!! Dus zeg nou maar gewoon dank je wel voor je complimentje en dan praten we er niet meer over. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Goed zoals dwaallicht al vertelde heeft valorian ook krullen. Zie hier: hmm mannen met krullend lang haar heerschen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Hey dank je, ik ben gewoon een eindeloze gozer, weet je . |
|
quote:En dat voor zo'n klein manneke... |
|
quote: Ik vind het gezichtje zo grappig |
|
quote: Dat heb ik NIET geedit.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: .. en toch nog steeds grappig ... |
|
Heosphoros laat gerust je haar groeien, maak je geen zorgen over je krullen, maar veeg in godesnaam die make-up van je gezicht!!! Het ziet er belachelijk uit. Zenial |
|
quote: Jij moet helemaal niet klagen ...jij hebt echt mega lang en mooi bijna zwart haar vanje zelf. Ik het langst van iedereen op dit forum (op Jamie na natuurlijk) |
|
quote: het ging ff mis hier deze opmerking was voor Mutilator bedoeld |
|
Krullen zijn gay. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Heheh je hebt mazzel dat ik vandaag naar de kapper ben geweest, want mijn haar was langer Maarruh, dankjewel voor het compliment, hoor!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zanger van Overkill (Bobby Blitz Ellsworth) [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 30-05-2002 18:00] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 30-05-2002 18:30] |
|
Kijkend naar al die mannen met lange krullen wordt zo warm..... ~* www.SpoOken.nl *~ |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |