![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben ook mijn krullen aan het laten groeien ![]() het wil alleen nog niet erg lukken, ze zijn nu net lang genoeg om in mijn mond te stoppen (ook belangrijk natuurlijk ![]() ![]() |
|
Yeah da's koel, dan kun je over een tijdje echte uileballen ophoesten ![]() ![]() ![]() |
|
Sterkte héé ![]() ![]() |
|
he zolang is mijn haar ook... als ik nog ene keer iemand hoor zeggen moet je niet eens naar de kapper gaan er doden vallen ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
Dat kappergezaag verandert in een blik vol ontzag zodra het wat langer is... ![]() |
|
moet je niet eens naar de kapper gaan ![]() ![]() (sorry heel flauw maar ik kon het gewoon niet laten) ![]() |
|
idd vroeger noemden ze me paddestoel moet je me nu es zien bangen! ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote:arg! daar heb ik ook ongelooflek last van... tis nu nog maar bijna tot onderaan mijn oren...... ent gezeik begint nu al ![]() ![]() |
|
succes aan alle andere mensen hier die hun haar aan het laten groeien zijn, he duurt ff maar dan heb je ook wat: ![]() ![]() |
|
quote: noemen ze je nu "bangende paddestoel"?? ![]() ![]() |
|
nu noemen ze me bierton :p Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote:kijk, er komt al vooruitgang in ![]() ![]() |
|
quote:Precies!!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Krullen of geen krullen, bij lang haar maakt het me helemaal nix uit ![]() (heb zelf lichtelijk slag onderaan) MuayThaigerrr!! ![]() |
|
ik heb fucking stijl haar...... weet iemand iemand die lang haar heeft, en stijl... en waar het mooi bij is? post ff foto... ![]() |
|
Jah, moet je ff naar die homo (no offence) van Agathodaimon zn haar kijken, is heel erg steil (of stijl...?) en heel erg lang, en heel erg mooi! [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 09-07-2002 20:46] ![]() |
|
Ja, die gast heeft echt prachtig steil haar! MuayThaigerrr!! ![]() |
|
quote:ken 'm nie.....ben ook niet al te lang/oud... (lang: 1m75; oud: bijna 16) ![]() |
|
Of iets dichter bij huis, de bassist van Panchrysia... ![]() |
|
ff 2 fotos voor Lord Belial: ![]() http://www.agathodaimon.de/live/bwack2000-c.jpg edit - van de andere linkje gemaakt, doet het niet als foto. [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 09-07-2002 20:58] MuayThaigerrr!! ![]() |
|
moh die jeanet twas te peizen ben hem ooit bena in de haren gevlogen fuck hoe zei ik dat nu Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: nou, wat ziet hij er eng uit ![]() |
|
Eng? Hij ziet er uit als een nicht! sebinsagoil ![]() |
|
quote: precies !!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |