![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ik had krullen. Maar, ik heb het kort gewiekt. ![]() |
|
quote: Ik ook: ![]() ![]() |
|
quote:Tuurlijk...Schop jij even een post uit 2002 omhoog zeg ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
Gepost door iemand die heel veel voor mij betekent. ![]() |
|
quote: Hehehe, hoezo vroeger. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: +1, maar vervang dan '20' door '30'. Bareuh... ![]() |
|
-1 en dan 40. Nog steeds dezelfde haargrens als vroeger. En nog steeds geen krullen. Alhoewel ik in een grijs verleden 3x een spermanentje heb gehad, hehehe. U ziet aan de linkerkant de tegenpartij in 1992 met de laatste keer van de 3. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Oeh een topic over krullen! ![]() Ik heb ook een bos krullen op m'n kop! ![]() ![]() |
|
oude meuk [Dit bericht is gewijzigd door R. op 22-08-2009 3:15] ![]() |
|
quote: Purrrrr.Dat haar dan.De tering. ![]() =) ![]() |
|
![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() =) ![]() |
|
dat zijn geen krullen man, dat zijn baggervette dreads ![]() ![]() hey en NyB , donder die avatar eens weg van je, niet goed voor mijn hart ![]() [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-08-2009 15:22] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Mooi he. schaamteloos gejat uit het avatar-topic. ![]() Juist jammer dat het filmpje zo kort is. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 22-08-2009 15:27] =) ![]() |
|
Ik ben blij dat ze er af zijn, de lange krullen. Naja, nu heb ik korte krullen ![]() ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Mooie kleurplaat op je borst ook trouwens ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: gewone pijpenkrulletjes hoor ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Foeilelijk Usurper shirt ja. Die is samen met tig anderen richting zak van Max inmiddels ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |