![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Nu mijn haar korter is krult de onderkant heel erg..best wel irritant soms. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Ik heb ook al last van die verdomde krullen, laat het nou bijna een jaar groeien, begint wel iets minder te worden. I welcome you to a world pitch black ![]() |
|
Ik heb geen krullen, maar golven ![]() ![]() ![]() |
|
Ikke vandaag naar het kruidvat om haarspulletjes te kopen. Je kent dat wel he. Shampoo voor mooi omlijnde krullen, anti-frizzle dingen, wet-gel, krul gel, noem maar ![]() ![]() Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
|
ik heb haar ongeveer tot mijn schouders en het is echt super dun en stijl, iets dikker zou wel mogen , maar krullen hoeft niet zo nodig van mij. Toen het nog wat korter was ging het heel erg bol staan aan de onderkant, maar dat is nu over. Maarja, als het maar lang wordt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 29-04-2003 19:10] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Ik kan het nu! ![]() ![]() |
|
In mijn haar zitten flinke golven en dat vind ik al erg genoeg, want daardoor lijkt het nog korter dan het is.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
Ik had vroeger van die leuke pijpekrullen onderaan mn haar... toen heb ik het es kortgeknipt, waren de krullen weg ![]() ![]() ![]() |
|
iiuuwwww...ik heb pijpenkrullen in de zijkant! ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Da's net mooi! ![]() ![]() |
|
Ik vind krullen zeker niet lelijk, maar ik wil mn haar nu eerst zo snel mogelijk lang genoeg hebben om het zo nu en dan in een staart te doen, want nu wordt ik regelmatig gek van die plukken haar in mn ogen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote: Daar heb ik ook last van, vooral als het waait of ik moet bukken. Ik kan mijn haar nu wel in een staart doen maar dan vallen er nog net wat plukjes naast die ook irritant zijn dus wacht ik tot alles in een staart kan. ![]() |
|
Ik heb precies hetzelfde ja.. Een staart kan wel, maar dan komen er nog twee plukken uit.. en die plukken krullen dan ook nog eens min of meer recht in mn ogen ook.. fucking gay! ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
Hehe, als iets gay staat is het inderdaad dat wel! *wacht met zijn roze broek aan nog even tot zijn haar lang genoeg is zodat het niet gay staat* ![]() |
|
heh, ik heb zelf erg sluik haar, en ik vind het prima, persoonlijk vind ik bij vrouwen sluik haar ook beter staan, maar smaken verschillen nou eenmaal ![]() Voor de liefhebbers: ![]() (nou goed, die heeft dus een beetje krullen ![]() ![]() ![]() ![]() Wat betreft haar dat niet lang genoeg is om in een staart te doen, da's inderdaad irritant. Ik ben er inmiddels doorheen, maar draag het bijna altijd los (erg lastig als je fietst en je moet achterom kijken ![]() ![]() NP: Vengeance - Children Of The Streets For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. ![]() |
|
Ik ben pas naar de kapper geweest en heb het stijl laten föhnen. Veel leuker, vind ik zelf. Vind het jammer dat ik ze terug moet wassen ![]() ![]() Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
|
quote: hoe heet dat? ![]() ![]() |
|
quote: Wat gay! Krullen zijn gaaf! ![]() |
|
quote: nee, niet ![]() |
|
quote: Dat vinden de meiden schattig man! En dan heb je lekker van die meidjes aan je haar te friemelen! ![]() ![]() |
|
quote: zoals m'n meisje ![]() ![]() ![]() |
|
quote: dat is gvd irritant "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: als ik geen staart in doe dan beleef je wat ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote:weet ik niet , mijn ma heeft het opgeschreven, het stond in een boekje. Vind het niet direct maar als ik het weet laat ik het je weten. Hier in België hebben ze het nog niet, in Nederland zou het in aantocht zijn of net op de markt. ![]() Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |