|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
das duidelijk wie gaat erheen? Je moeder. |
|
Ik zal es wat posten, anders ook weer zo zielig voor jaap. Nou hoeveel kost het? |
|
Ik zal er zowieso zijn... maar ja ik moet dan ook spelen...) |
|
gezellig Je moeder. |
|
quote: Hmm ik zou toch 100x liever sinister zien dan die suffe muziek van callanish circle |
|
Dan blijf jij toch gewoon lekker thuis met een zak chips op de bank... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Ga ik ook doen |
|
ik ben er, duhhh, ik ben er altijd als er in apeldoorn metal is |
|
Even wat aanhang regelen en ik kom ook, heb dringend behoefte aan goede musik onder het genot van: |
|
quote: marco mond houwe jij don't mess with Sinister *heilig respect voor RACHEL |
|
Als ik vrijdag ergens de energie vandaan kan halen dan ga ik naar Baroeg |
|
quote: want u bent?....en speelt in |
|
Patrick Savelkoul, de zanger van Callenish Circle dus. Ik zal er ook zijn. |
|
quote: niet kwijlen Je moeder. |
|
quote: LMAO Shit Paraplu vergeten! |
|
God Dethroned roeleert zwaaaaaaaaaaar!!!! |
|
De 15e spelen ze ook, maar waar? Ergens zuidelijk, dat weet ik wel. Volgens mij de boerderij in Geleen. |
|
quote: wat zou je zeggen van de site ff te bekijken.... www.goddethroned.com |
|
quote:He Pat, ik heb je gisteren gezien op het Ozzfest. Prima optreden. Je mag alleen wel wat meer lachen . |
|
Zag ik er zo chaggie uit dan??? Was mezelf niet zo opgevallen, hehehe... vond het zelf in elk geval een tof optreden. Cheerz, Pat. |
|
quote: Te lame voor. |
|
quote:Ach de muziek heeft die aggresiviteit ook wel in zich. Het hoort er wel bij. Het optreden was wel idd erg gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 02-06-2002 17:12] |
|
quote: en nu weer on topic!! (mischien is moderator zijn wat voor mij) |
|
quote: zou je niet eerst ff de info lezen? vooral ff over smiliegebruik... Je moeder. |
|
Ze worden tegenwoordig niet eens meer weggehaald? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |