![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bolt Thrower - War master Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
Radar Men From The Moon - Strange Wave Galore ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
Mercyful Fate - Burning the cross En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Skaur - Om sorg og Helvete ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
Severe Torture - Misanthropic Carnage We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Sun Kil Moon - The Moderately Talented Yet Attractive Young Woman vs. the Exceptionally Talented but Not So Attractive Middle Aged Man ![]() |
|
Zemial - Nykta Riffs à la Iron Maiden ten tijde van Killers, drumfills over rack toms en primitieve black/thrash. Ja, dit is duidelijk geïnspireerd door de jaren '80, klinkt wel erg lekker. ![]() |
|
Ulver - A Quick Fix of Melancholy ![]() |
|
Wat vond je van dat nummer van Sadhaka? NP: Terzij de Horde - A Chosen Hollow ![]() |
|
quote: Zoals je al voorspeld had. ![]() ![]() |
|
Ok! De rest van de CD doet me niets, maar als je voor de volledigheid wil of zo roep je maar. NP: Anhedonist - Netherwards Ben er normaal niet héél erg van, behalve live, maar dit zijn prima doom/death toestanden. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 01-02-2014 13:03] ![]() |
|
quote: Ja, zou fijn zijn. Ben dan toch benieuwd naar het totaalplaatje. ![]() Ulver nog een keertje op repeat. ![]() |
|
quote: ![]() NP: 5 LP's neofolk en aanverwanten ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Gaaf! Compilaties, begrijp ik? ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Inderdaad, het gaat over deze LP-rerelease van de legendarische CD uitgave uit 2005 http://www.discogs.com/Various-Looking-For-Europe-The-Neofolk-Compendium/release/4783074 Alle grote namen vertegenwoordigd: Boyd Rice, Death in June, Sol Invictus, Allerseelen, Kirlian Camera, der Blutharsch, Of the Wand and the Moon, Ordo Rosarius Equilibrio, Laibach... ![]() |
|
Kampfar - Djevelmakt Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Primus - Tommy The Cat ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Heb je het toevallig in dropbare vorm? NP: Finster - Existenz ![]() ![]() |
|
quote: Nein, enkel op vinyl... Die Finster speel ik ook geregeld! ![]() ![]() |
|
Helaas. NP: Larry & His Flask - All That We Know Even een rockabilly/bluegrass-aanval. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |