|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Raar genoeg zag ik dat er direct aan. Wellicht omdat ik al vaker (al dan niet serieuze) hoezen van jouw hand heb gezien. NP: Mono & World's End Girlfriend - Palmless Prayer / Mass Murder Refrain |
|
Wolves In The Throne Room - Celestial Lineage |
|
|
|
nostalgie troef! |
|
Anoice - The Black Rain |
|
|
|
Autumn in My Room - Mùa Thu Vô Hình I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Alcest - Le Secret (2011) |
|
quote: |
|
quote: any good? kreeg lovende review op MA |
|
quote: En ik maar denken dat alle goat/blood/slut/whore/666/dark-namen ultrakazig waren... |
|
Woods Of Desolation - As The Stars |
|
quote: Dank! quote: Veel te melodisch naar mijn zin. Ik vermoed dat ik een blind buy gewaagd heb op basis van de zeer hoge scores op MA, maarja, ik had dan ook beter moeten weten dan daarop te vertrouwen ;') Maar goed, ik zal hem (na de eerste schok) nog eens opnieuw opzetten en kijken of hij beter bevalt. Is een van die cd's die ik al een hele tijd terug gekocht heb en blijkbaar nog niet eens beluisterd had. Willekeur en dictatuur! |
|
|
|
Have A Nice Life - The Unnatural World Nu een betere rip, want die stream van Pitchfork Advance was van een lage geluidskwaliteit. |
|
Archie Shepp & Kahil El'zabar's Ritual Trio IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
blijft lekker... |
|
Een demo van de veelbelovende Nederlandse BM band Fluisteraars, die overigens net hun debuut hebben uitgebracht die ook erg gaaf klinkt. |
|
quote: Hoezo veelbelovend? Beide demo's zijn al hartstikke sterk en ondanks dat ik het debuut nog niet onder handen heb genomen verwacht ik dat ook dit materiaal wederom goed zal vallen. Waar zit dan die belofte in? Of anders gezegd: wat verwacht je nog van deze band? |
|
Lekker mierenneuken over één woordje, maar ik zal wel even happen: Die demo's zijn in ieder geval voor mij volledig onder de radar gebleven tot nu toe en van het debuut ben ik niet helemaal zeker of het een EP of full-length is (, dacht het laatste, dan gewoon een korte van 32 minuten). En verwachting, ik denk dat deze jongens het nog wel een eindje kunnen schoppen, ook buiten NL. NP: Zelfde. [Dit bericht is gewijzigd door Reynaerde op 29-01-2014 17:44] |
|
quote: kan je die even in de dropbox doen? |
|
Ik wil hem best in een Pleurdoos doen, maar dan komt hij niet bij jou terecht. |
|
|
|
np ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |