|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
iMod ftw! signature |
|
Hoi IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
quote: Drum je? Maar dat had je niet verteld! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Heb twee jaar drumles gehad toen ik 10 was. Sinds drie jaar heb ik een Roland TD-9KX (elektronische drumkit) en drum ik voor eigen plezier. Vooral hardcore en punk, machinale precisie hoef je van mij niet te verwachten. Ik groove liever Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Je geeft les aan de universiteit waar je les volgt? |
|
Nou alsnog welkom Pim en succes ermee! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik hoop dat je net zo succesvol mag worden als Percht! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik ben studentassistent voor de werkgroepen van eerstejaarsstudenten voor de vakken Applied Statistis 1 en 2 en Intermediate Financial Acounting. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Wie? |
|
quote: |
|
quote: Is 't zo naderhand nog geen tijd geworden om te stoppen met de nieuwe mod te kloten?:p |
|
quote: Maar je bent er wel weinig. Of je post overal waar ik niet kijk, dat kan natuurlijk ook. |
|
quote:Succes gast. Moeten we nu opeens ontopic gaan zijn in de hardcoretopics? |
|
quote: Da's dan ook weer waar:p 'k Ben er waarschijnlijk wel minder dan de andere mods maar 'k ben er dan wel als er mod-zaken moeten besproken worden dus da's toch al iets:p ma 't gaat de ene dag al wat vlotter dan de andere aangezien, te zien hoeveel werk er is op de bureau:p sorry 'k moet on topic blijven, veel succes Pim:p [Dit bericht is gewijzigd door Percht op 31-01-2014 15:09] |
|
quote: Kan je ook Nederlands schrijven, of zit dat er niet in? |
|