|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
iMod ftw! signature |
|
Hoi IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
quote: Drum je? Maar dat had je niet verteld! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Heb twee jaar drumles gehad toen ik 10 was. Sinds drie jaar heb ik een Roland TD-9KX (elektronische drumkit) en drum ik voor eigen plezier. Vooral hardcore en punk, machinale precisie hoef je van mij niet te verwachten. Ik groove liever Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Je geeft les aan de universiteit waar je les volgt? |
|
Nou alsnog welkom Pim en succes ermee! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik hoop dat je net zo succesvol mag worden als Percht! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik ben studentassistent voor de werkgroepen van eerstejaarsstudenten voor de vakken Applied Statistis 1 en 2 en Intermediate Financial Acounting. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Wie? |
|
quote: |
|
quote: Is 't zo naderhand nog geen tijd geworden om te stoppen met de nieuwe mod te kloten?:p |
|
quote: Maar je bent er wel weinig. Of je post overal waar ik niet kijk, dat kan natuurlijk ook. |
|
quote:Succes gast. Moeten we nu opeens ontopic gaan zijn in de hardcoretopics? |
|
quote: Da's dan ook weer waar:p 'k Ben er waarschijnlijk wel minder dan de andere mods maar 'k ben er dan wel als er mod-zaken moeten besproken worden dus da's toch al iets:p ma 't gaat de ene dag al wat vlotter dan de andere aangezien, te zien hoeveel werk er is op de bureau:p sorry 'k moet on topic blijven, veel succes Pim:p [Dit bericht is gewijzigd door Percht op 31-01-2014 15:09] |
|
quote: Kan je ook Nederlands schrijven, of zit dat er niet in? |
|
quote: Hahaha! Nou, succes, hè. En hoi, iPim. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 31-01-2014 18:34] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wei ni hao iPim. Ni hai zai Shanghai ma? Wo gangcai cong Shanghai chu le. Wo xianzai zai Wuhan, 6 tian yinei wo hui huilai qu Shanghai. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ja. En 6 bier. mafkees. Boeiender |
|
quote: Je weet dat oefenen op "machinale" precisie je gevoel voor groove juist ten goede komt? Succes met modderen! [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 01-02-2014 10:17] |
|
quote: Welkom, eerste keer dat ik deze username tegenkom. En meteen mod-status, gaat hard hier. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ni jiao wo daizi ma? Weishenme Ni dui le, wo hen hutu, xianzai wo yijing zai Yichang, bushi Wuhan. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Was in respons op vacature op homepage |
|
Ik zit hier al jaren (vroeger veeeeeeeeeeeeel actiever), ben nooit een Mod geweest, dat maakt geen hol uit hoor. Je moet over de voldoende capaciteiten beschikken (aka, gestoord genoeg bevonden worden, maar misschien net nog een tikje gezond verstand over hebben... Hoewel dat laatste bij Hypnos spoorloos is en die toch ook hoofdredacteur is hier xD ). Ipim, congrats Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Bij deze maak ik kennis met IPim. Kennis. IPim. En nu gaan we vegen |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Administration | Volgende pagina |