|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Forumdrama...smikkelen |
|
quote: Je haalt dingen door elkaar. Kvelgeest is namelijk niet fysiek aangevallen door Mutilator die avond (of wanneer dan ook), maar door heel iemand anders die hier helemaal niks mee te maken heeft. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ja maar...... Hij is wel aangevallen en daar gaat het om. Leuk meegenomen dat men Maurice dat in de schoenen kan schuiven. Toch? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Bram Stoker! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Mijn excuses voor het over het hoofd zien van die vraag. Dat kwam hoogstwaarschijnlijk door mijn zeer pissige bui gisteravond. Die bui kwam niet door drank. Zoals ik al zei heb ik gisteren geen druppel alcohol gedronken. Kwam door gesodemieter met een tegenwerkende gemeente. Ik weet het dat soort buien, dien ik niet hier naartoe mee te nemen. Ik dacht dus dat Muti Kvellie in het echt had aangevallen. Dat blijkt dus niet zo te zijn hij was slechts erg vervelend. Iemand anders had Kvellie die avond aangevallen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Dus de volgende keer als ik niet begrijp wat je post moet ik concluderen dat je een gebrek aan alcohol hebt? quote: Is prima Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Kei gezellig hier. |
|
ZM de geeeekstuuuuuuuuh! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Stiekem betalen we Onweerwolf en Kvelgeest om dit soort fratsen uit te halen. Is goed voor de statistieken van het forum. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat is een veilige conclusie. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Dus die zielige kneuzen scene is eigenlijk gewoon jij die een klok hoorde luiden maar geen klepel zag? Volgende keer toch maar eerst even rustig tot 10 tellen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: En dan te bedenken dat ik al tot minimaal 110 geteld had. Volgende keer toch maar tot 1001 tellen. Maar zielige kneuzenscene blijft het hier natuurlijk wel nog steeds. Een kneuzenscene waar ik zelf ook deel van uit maak. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
We zijn allemaal kleuters in dezelfde droevige zandbak. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Brandend zaaaaand... VIESPEUK!!! |
|
quote: Out in the plains of Africa *zingt dat heel hard op de wijze van toto's Africa* [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 21-07-2015 12:17] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: faalhaas doet het gratis? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Jean-Ralph Sartre? When your people matter, menstrual health matters |
|
Ralph-Hein Zandbak. Met honger. Op naar de kantine. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik heb ter ere van t stacking beleid hier net 3 boterhammen gestacked, met biologische kaas en ongezouten roomboter. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Alles is vergankelijk. |
|
quote: Goed bezig. Ik heb een pistolet opengesneden en daar wat plakken salami op gestacked. Stackerdiestack and don't look back. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Hier nieuwe haringen gestacked. Lekkerdebekker. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Had je nou haring of een lekkerbekje? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Wat dacht van en en? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |