IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Mededeling: maak kennis met de nieuwe mod iPim Vorige pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-01-2014 16:43 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dag mensen,

Voor velen van jullie zal ik al een bekend persoon zijn, daar ik al geruime tijd (al meer dan drie jaar inmiddels) op Zware Metalen, en ook het forum, te vinden ben. Ik ben een tijd het contactpersoon geweest van het bestuur met het moderatorteam en ben in de afgelopen weken een tikkeltje meer bezig geweest met het modbeleid. Na discussie met het bestuur en het modteam is besloten om mij permanent aan te stellen als moderator van het forum. Het leek ons gepast daar jullie via deze weg over in te lichten.

Omdat ik me nog nooit heb voorgesteld op het forum krijg ik daar drie jaar na dato nog even de kans toe. Ik ben Pim, 20 jaar. Ik luister vooral naar hardcore en punk, maar ik kan met genoeg plezier luisteren naar metal, elektronica, rap, pop, indie rock en eigenlijk alle andere muziekstijlen. Ik ga vrij vaak naar concerten en festivals en schrijf daar af en toe over voor Zware Metalen. Daarnaast ben ik vooral achter de schermen bezig voor deze website. Ik studeer een Engelstalige economie-studie aan de Erasmus Universiteit en zal binnenkort mijn bachelorscriptie gaan schrijven. Volgend jaar staat een jaar filosofie op het programma en het jaar daarna een dubbele master. Verder drum ik, geef ik les aan de Erasmus Universiteit en verzorg ik huiswerkbegeleiding voor middelbare scholieren.

Ik hoop dat ik bij kan dragen aan een beter forum en zal mij actief inzetten om de forumervaring voor iedere gebruiker te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Pim/iPim

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com