IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Mededeling: maak kennis met de nieuwe mod iPim Vorige pagina | Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-07-2015 22:26 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2015 15:11 schreef caron het volgende:

See you in the pit, mofo's.




Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-07-2015 0:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Het woord pit vliegt ergens rond, is Staal er ineens


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-07-2015 1:32 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 19 juli 2015 0:20 schreef BenKnuckles het volgende:
Het woord pit vliegt ergens rond, is Staal er ineens
Onder beveiliging afgevoerd aan het worden omdat zandnegers hem en zijn team bedreigen, ja. (':


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


vegancannibal
Usericon van vegancannibal
Posted 19-07-2015 1:52 by vegancannibal Wijzig reactieProfiel van vegancannibalQuote dit bericht

Zandnegers wil ik niet zeggen. Maar onderschat die rifapen niet.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-07-2015 1:54 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Zo'n bink a;s hij on-line is, dat wordt het iig niet.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


vegancannibal
Usericon van vegancannibal
Posted 19-07-2015 1:55 by vegancannibal Wijzig reactieProfiel van vegancannibalQuote dit bericht

Tsja, gezien zijn rating op bink-o-wankia is hij niet te negeren.

[Dit bericht is gewijzigd door vegancannibal op 19-07-2015 1:55]


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-07-2015 2:00 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Voetbal is natuurlijk sowieso een halve sport.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


vegancannibal
Usericon van vegancannibal
Posted 19-07-2015 2:04 by vegancannibal Wijzig reactieProfiel van vegancannibalQuote dit bericht

'Supporten is onderdeel van mijn cultuur.
Maar AIDS-remmers zijn voor mij te duur.'


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-07-2015 2:05 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

(''''''''''''''''''''''''':


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-07-2015 18:07 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Brevet van onvermogen.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 20-07-2015 5:00 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door caron op 20-07-2015 5:01]


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 20-07-2015 5:01 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht



En nu gaan we vegen


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-07-2015 10:48 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2015 1:32 schreef Kvelgeest het volgende:
Onder beveiliging afgevoerd aan het worden omdat zandnegers hem en zijn team bedreigen, ja. (':


Haha, wat?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-07-2015 11:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

We zullen het nooit weten

Althans niet voor de komende 100+ dagen. Wat een geban hier toch altijd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-07-2015 11:54 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Nou, inderdaad. Kijk je een keer een weekend niet op ZM, mis je gelijk de terugkeer én verbanning van users.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-07-2015 12:01 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2015 11:53 schreef Mark het volgende:
We zullen het nooit weten

Althans niet voor de komende 100+ dagen. Wat een geban hier toch altijd.


Idd, spijtig.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-07-2015 12:36 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2015 11:54 schreef Ralph het volgende:
Nou, inderdaad. Kijk je een keer een weekend niet op ZM, mis je gelijk de terugkeer én verbanning van users.


De zaakjes werden ditmaal snel afgehandeld. De reeks (in)directe doods/ziekteverwensingen richting users zoals Mr. N en Mutilator werden door de moderators niet echt gewaardeerd. Kvelgeest wist dat ex ante al en dus kon zijn ban simpelweg doorgestackt worden. Je kan zeggen dat hier veel geband wordt, maar sommige users maken het er ook naar.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-07-2015 15:08 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Vraag me eerlijk gezegd ook af hoeveel dat actie en reactie is. Veel van de bans die ik dezer dagen voorbij zie komen zijn van mensen die pissig zijn over een andere ban of die opzettelijk grenzen gaan opzoeken omdat ze weten dat het reacties oplevert. Denk dat als je driekwart van het gedoe hier gewoon laat 'gaan' (off-topic, gebruik van bepaalde woorden) dat je meteen ook de terugslag daarvan ziet verminderen. En dan gewoon permabannen van echt serieuze overtredingen, want dit stacken schiet voor geen meter op. Het overgrote merendeel van wie er hier gestackt worden komt tien keer zo pissig en trollerig weer terug, terwijl het originele vergrijp waarvoor ze de ban in gingen vaak relatief mild was. Zo creeer je je eigen recidivisten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-07-2015 15:27 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Heb je hem weer met zijn redelijkheid en zijn logica. Tssssk.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-07-2015 16:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2015 15:08 schreef Mark het volgende:
Vraag me eerlijk gezegd ook af hoeveel dat actie en reactie is. Veel van de bans die ik dezer dagen voorbij zie komen zijn van mensen die pissig zijn over een andere ban of die opzettelijk grenzen gaan opzoeken omdat ze weten dat het reacties oplevert. Denk dat als je driekwart van het gedoe hier gewoon laat 'gaan' (off-topic, gebruik van bepaalde woorden) dat je meteen ook de terugslag daarvan ziet verminderen. En dan gewoon permabannen van echt serieuze overtredingen, want dit stacken schiet voor geen meter op. Het overgrote merendeel van wie er hier gestackt worden komt tien keer zo pissig en trollerig weer terug, terwijl het originele vergrijp waarvoor ze de ban in gingen vaak relatief mild was. Zo creeer je je eigen recidivisten.

Zoals wel vaker inderdaad een logisch en redelijk verhaal, maar ook zoals wel vaker vind ik het te algemeen/vrijblijvend ten aanzien van de huidige situatie. Dus, hoe relateert de situatie precies met jouw verhaal? Wat vind jij dat er dan had moeten gebeuren? Et cetera. Begrijp me niet verkeerd, redelijk feedback wordt zeer gewaardeerd dus als je het hier bij wil laten is prima, maar iets scherpere feedback wordt nog meer gewaardeerd


I wish I was a butterfly


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-07-2015 16:09 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2015 15:08 schreef Mark het volgende:
Vraag me eerlijk gezegd ook af hoeveel dat actie en reactie is. Veel van de bans die ik dezer dagen voorbij zie komen zijn van mensen die pissig zijn over een andere ban of die opzettelijk grenzen gaan opzoeken omdat ze weten dat het reacties oplevert. Denk dat als je driekwart van het gedoe hier gewoon laat 'gaan' (off-topic, gebruik van bepaalde woorden) dat je meteen ook de terugslag daarvan ziet verminderen. En dan gewoon permabannen van echt serieuze overtredingen, want dit stacken schiet voor geen meter op. Het overgrote merendeel van wie er hier gestackt worden komt tien keer zo pissig en trollerig weer terug, terwijl het originele vergrijp waarvoor ze de ban in gingen vaak relatief mild was. Zo creeer je je eigen recidivisten.


Ik denk dat hier best veel waarheid in zit inderdaad. (Buiten het feit dat tegenwoordig het gebruik van "bepaalde woorden" niet meer gegarandeerd bestraft wordt en dat off-topicness in de afgelopen weken (maanden) ook niet echt meer gecorrigeerd wordt naar mijn impressie.) Ik vraag me alleen af of een beleidsverandering richting een ultiem laissez-faire waarbij alleen échte excessen heel hard bestraft worden nu nog implementabel is. Hoe zouden huidige "recidivisten" reageren op een wetteloze/regelloze zandbak? Daarnaast rijst bij mij de vraag: wat is er nu intrinsiek hinderlijk aan de hoeveelheid uitgedeelde bans op een forum? Buiten de creatie van recidivisten om, waarom zijn meer kleine bans nu per se slechter dan minder zware bans?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-07-2015 16:27 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tja, ik besef me best dat het vooral een 'water-onder-de-brug' relaas is en dat de meeste recidivisten inmiddels al te militant geworden zijn om er nog een rem op te gooien.

Maar als ik het hier een dagje voor het zeggen zou hebben, dan zou ik de volgende acties ondernemen:


1) blanco amnestie voor alle bans (iedereen mag weer vanaf nul beginnen; dit om historische irritaties en stacks uit de weg te helpen)

2) verduidelijking en vermindering van de forum regels (er is toch geen hond die die dingen leest): geen persoonlijke dreigementen richting andere gebruikers, geen aggressief/inflammatoir taalgebruik, geen getroll (mod discretie), geen overdadig topics openen of monologen/zelf-quoten

3) inkrimping van richtlijnen, maar met zwaardere straffen: persoonlijke bedreiging is meteen permaban; inflammatoir of trollen is persoonlijke waarschuwing, dan ban van een week, dan permaban (mod discretie); zelfde voor 'irritant' forumgedrag zoals boven beschreven

4) alle topics die discussies bevatten over mod gedrag of richtlijnen weghalen, is toch alleen maar voer voor discussie en irritatie. Modden blijft subjectief, het is vrijwillig en onderhavig aan persoonlijke interpretatie, dat win je als mod toch nooit. Gevalletje 'pech gehad, gebruiker, dan had je maar moeten luisteren naar de waarschuwing'


Zaken als off-topic gaan of gebruik van bepaalde woorden niet meer aanpakken, gewoon vertrouwen op het zelfregulerende vermogen van het forum. Aanpak levert meer irritaties en reacties op dan dat het problemen oplost.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-07-2015 16:29]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-07-2015 16:37 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2015 16:07 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zoals wel vaker inderdaad een logisch en redelijk verhaal, maar ook zoals wel vaker vind ik het te algemeen/vrijblijvend ten aanzien van de huidige situatie. Dus, hoe relateert de situatie precies met jouw verhaal? Wat vind jij dat er dan had moeten gebeuren? Et cetera. Begrijp me niet verkeerd, redelijk feedback wordt zeer gewaardeerd dus als je het hier bij wil laten is prima, maar iets scherpere feedback wordt nog meer gewaardeerd

Niet te vergeten dat de 'permban' van Kwelgeest komt omdat onder andere jij op zijn account hebt zitten kloten toen, met name richting Mutilator en forum beheer/bestuur...

quote:
Op 20 juli 2015 16:27 schreef Mark het volgende:
geen overdadig topics openen of monologen/zelf-quoten


Wijze woorden, wijze woorden!
Is al op gewezen, zou wat aan gedaan worden, maar ja...


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-07-2015 16:43 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Dit leest (met een gekke bek) een beetje als "alle gebande leden terug, die allemaal binnen 24 uur weer een permban en Caron eruit."

(Sorry Mark. )


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 20-07-2015 16:45 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 juli 2015 16:43 schreef Ralph het volgende:
Dit leest (met een gekke bek) een beetje als "alle gebande leden terug, die allemaal binnen 24 uur weer een permban en Caron eruit."

(Sorry Mark. )




Maar zo las ik het, inderdaad, ook.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen