|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
graveforests and their shadows van walknut! Hoort hier misschien niet echt thuis aangezien het hun enige album totnogtoe is, maar moesten ze ooit nog iets nieuws uitbrengen, gaan ze serieus uit hun kot mogen komen om dit album te overtreffen |
|
Nog een paar: The Jesus and Mary Chain - Psychocandy Angel Witch - Angel Witch Sieghetnar - Verfallen & Verendet If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
|
|
Overigens niet akkoord dat The Somberlain nooit overtroffen is |
|
Hoppelakee! |
|
quote: Idem. |
|
Nou, ik we0ll! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Show No Mercy is ook echt niet het beste Slayer album natuurlijk. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nee, dat is God Hates Us All signature |
|
Schaamteloos gejat uit dat andere topic: Ik dacht nmlk dat "In The Wake Of Poseidon" hun debuut was, maar dat blijkt maar liefst hun derde plaat te zijn en "In the Court.. " indd hun debuut. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ik zie deze cover overal opduiken, is het de moeite? |
|
Het is geen metal maar prog. rock. Echter een fantastisch album! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Een van mijn favorieten. Zeker checken! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
signature |
|
(tellen bands die maar één album uit hebben gebracht ook mee?) Dan mag deze er ook best bij; Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: quote:Helaas kan ik geen bans uitdelen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: quote: Jullie hebben niet gelogen, zalig |
|
Fran Marder is echt wel overtroffen met Kostogher |
|
quote: Ik laat ze lekker staan en bemoei me er verder niet meer mee. quote: Vind jij... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik denk dat ik eigenlijk wel meega met "Fran Marder", en met de Ancient en de Actursus (Sorhin zou ik echt niet weten), alhoewel "ÞÞÞÞÞÞÞÞÞÞÞ" en "Helvítismyrkr" ook wel erg sterk zijn. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Sorhin zou hier dan ook eigenlijk niet tussen mogen staan want die hebben maar twee full-length albums uit.. naast een hele rits demo's, ep'tjes en splits. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik die 3-CD-re-release-set die als drie aparte CD's kwam. Ga ze vd week weer eens draaien! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
en toch [Dit bericht is gewijzigd door M. op 14-04-2014 17:25] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Against God and Government |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |