|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: :') ok ok |
|
[img]http://4.bp.blogspot.com/-NS0PhrnuW2g/TZX52jpWrgI/AAAAAAAAAUY/cKR-KM40dlI/s1600/P4010042.JPG[img] |
|
quote: / Boeiender |
|
|
|
quote: Worship Him & Carnivore zijn inderdaad ook cult debuutplaten. De strijd tussen het ooit allereerste ultieme Death Metal debuut ben ik nog niet uit. En blijkbaar nog meerdere niet als ik facebook volg: Seven Churches of Scream Bloody Gore. De discussie duurt voort! Vrolijk Pasen! |
|
quote: Uniek om deze 2 platen hier aan te treffen, had ik echt niet verwacht! Die van Coven kost inmiddels wel wat euro,s in de originele eerste persing! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 20-04-2014 0:08] We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Mooi voorbeeld van hoe het na je debuut permanent bergaf kan gaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: The Dance en Mother Earth waren in mijn herinnering kwalitatief niet minder. Geen zin om terug te luisteren of het klopt ook. Vieze gothic meuk ... hoe de hazen lopen ... |
|
...een schizofreen is nooit alleen... |
|
Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
En nu gaan we vegen |
|
quote: En nu gaan we vegen |
|
En nu gaan we vegen |
|
En nu gaan we vegen |
|
Wordt het geen tijd dat je je editknop opnieuw installeert? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat maakt dat in dit geval muv quotes uit? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
In deze topic valt veel te zagen over uiterst subjectiviteit des persoons der posting maar ik vind dat ik enkel onbetwistbare albums heb gepost, waar geen enkele twijfel over mogelijk is. Ok? En nu gaan we vegen |
|
Ik denk dat XXL bedoelt dat je ze allemaal in één post had moeten zetten hein. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En nu gaan we vegen |
|
quote: Wat XXL bedoelt, zal mij worst wezen jong. En nu gaan we vegen |
|
Saucisse hein. Vergis je niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ene keer kan dat plezant zijn, die zinnekes. Twee of drie keer misschien ook. Maar na een tijd is het echt wel ronduit onnozel. En nu gaan we vegen |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |