|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Sear Bliss - Phantoms Echt waar, de rest van Sear Bliss vind ik helemaal niks, maar Phantoms kan ik dromen. Hafgufa |
|
|
|
Anthrax - Fistful of metal heeft inderdaad een waanzinnig kwaliteitsverschil met de rest van hun discografie. Bands die een goeie run van een aantal topalbums hebben gehad zoals Slayer, Death, Iron Maiden & Morbid Angel zijn in dit topic nogal discutabel, maar dit leken me wel duidelijke voorbeelden: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Tja, persoonlijk smaak. Ik zie niks mis met Mandylion of Wildhoney, om maar iets te noemen. Die luisterde ik vroeger meer dan Always of Sumerian Cry. Of bijvoorbeeld Bloody kisses en October rust. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 15-04-2014 17:30] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Mistress - Mistress |
|
Aangaande TRoB ben ik geneigd te zeggen ja, Unlock The Shrine is wel mijn favoriet. En inderdaad de afwisseling is erg goed. Aantal knallers van tracks erop ook. Al vind de twee daarop ook sterk. |
|
quote: Ik heb Iron Maiden erbij gezet omdat ik heel erg houd van dat energieke, rauwe geluid op hun debuut. Dat gretige ontbreekt vaak bij opvolgers (hoe goed ze ook in mekaar mogen zitten), daarom zijn die andere albums ook genoemd denk ik. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Mogwai heeft behoorlijk wat sterke albums, maar beter dan Young Team is het nooit geworden. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-04-2014 18:35] |
|
P30p If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik heb hierbij een minimum genomen van vier lp's uitgebracht. Agalloch - Pale Folklore Black Widow - Sacrifice Cro-Mags - The Age of Quarrel Danzig - s/t Life of Agony - River Runs Red Lifelover - Pulver Modern Life Is War - My Love, My Way Peste Noire - La Sanie des siècles... Taake - Nattestid Ser Porten Vid Ulver - Bergtatt Woven Hand - s/t |
|
quote: Zoals eerder gezegd moest ik ook aan die twee denken. Wat Taake betreft denk ik dat ik het daar inderdaad mee eens ben, wat PN betreft... Wellicht niet overtroffen maar toch zeker geëvenaard. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 15-04-2014 19:01] |
|
Hoewel ik (nog) niet met de volle 100% achter deze mening sta, vind ik Striborg hier ook wel bijpassen. 'Spiritual Catharsis' blijft toch het meest onheilspellende en duistere werk van de band (hoewel de kunst van Ismaelta ook meespeelt). I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Inderdaad, Folkfuck Folie bv. staat op hetzelfde niveau als La Sanie Des Siècles. Willekeur en dictatuur! |
|
Die van PN vind ik met stip hun beste album, zo'n nummer als Dueil Angoisseus alleen al |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Terrorizer - World Downfall vergeten, onovertroffen idd, één van de beste binnen het genre zelfs. [Dit bericht is gewijzigd door Buried op 15-04-2014 20:37] |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Misschien moet ik Folkfuck snel weer eens luisteren, want die is voor mij, net als het overige werk van PN, nooit in de buurt van La Sanie des Siècles gekomen. Ik heb vluchtig mijn digitale muziekverzameling doorgenomen, maar ik kan vreemd genoeg zo snel niets noemenswaardigs vinden, op slechts een aantal albums die hier al genoemd zijn na. Die eerste Xasthur vind ik wel overtroffen door To Violate the Oblivious en die eerste Hate Eternal ook, door King of All Kings / I, Monarch. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 16-04-2014 9:07] |
|
quote: Ja, een twijfel geval wat mij betreft. Heel vet album trouwens, maar de twee erna zijn ook echt retegoed. Against God and Government |
|
Ik wil ook graag even de debuutplaat van Unsane nomineren. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Deze hier nog niet gepasseerd? [Dit bericht is gewijzigd door Buried op 17-04-2014 19:21] |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3464398?hl=taboes "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |