|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sylvie ken ik niet, maar ik zal er dan van afzien om deze te posten: https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Zoals ik al zei heb jij duidelijk iets gemist. Ook twee keer iets gemist geeft niks hoor. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Is het ook. Tokkie-core. De gehele week struggelen op de werkvloer, n dan in het weekend reactief bierdrinken en capabele mensen haten. Beetje Grindbashers wel. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Ik heb blijkbaar gemist dat jij een aangeboren hersenafwijking hebt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Zo. Die kan ik in mijn zak steken! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Wat is een Grindbashers? En nu gaan we vegen |
|
Goed universitair niveau dat je ten toon spreidt. Maar je diagnoses laten veel te wensen over. Ik lees morgen de rest van je binkkunsten wel. @relgeest dus. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 14-12-2015 0:00] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Laat maar. [Dit bericht is gewijzigd door caron op 14-12-2015 0:02] En nu gaan we vegen |
|
Ja maar, als ik dan in Syrië aan karate ga doen, dan ben ik natuurlijk te laat weer terug voor mijn ploegendienst en dat kan ik me niet veroorloven - dan word ik natuurlijk onmiddellijk door de capabele mensen ontslagen! [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 14-12-2015 0:04] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Niet best, dat is het. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nog een pareltje: Hun come-back, 15 jaar later, en nu al drie albums, vind ik zéér vreemd en vrij irrelevant. Enige geslaagde come-back m.i. was Mysticum. En wat voor één, boenk erop! En nu gaan we vegen |
|
Zowel Isvind als Mysticum vind ik niet best sinds ze terug zijn. Diabolicum, die hadden ook beter niet meer van zich kunnen laten horen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
En Unanimated. En nu gaan we vegen |
|
quote:Laatste nie gehoord? Anyway: When your people matter, menstrual health matters |
|
Type O Negative zal inderdaad niet meer kunnen overtreffen. En nu gaan we vegen |
|
En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik zit nu al meer dan een jaar frequent op dit forum en ik weet nog altijd niet naar welke muziek ND nu eigenlijk gaarne luistert, welke bands favoriet enzo... Ik ga niet aan namecalling doen maar wat lullen in het luchtledige betreft, heeft hij alvast grote onderscheiding. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik weet nog dat ik dat als tiener hoorde. Ik heb wel 10x teruggespoeld, om zeker te weten of ik dat nou goed gehoord had. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Vooral After Forever was het toch? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Zeker wel. Goede plaat, maar haalt het echt niet bij het debuut. Ook niet bijna. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hanging garden op 14-12-2015 10:37] |
|
Even wat recentere bands aankaarten: De tweede plaat vond ik ook nog zeer gaaf, maar die eerste heeft iets wat ik helaas niet meer terug heb gehoord. Bij deze geld hetzelfde als bij Ghost. |
|
Anaal Nathrakh - The codex necro |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |