|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
taake? kende da ete? |
|
HEUY!!!! Dat word inderdaad vet beuke en flink tjokkefoll Weer de eulkrigarers zoals vanouds bijelkaar!!! Fock man ik heb er nu al zin in |
|
Helaas heeft Radek geen tijd voor deze tour vanwege verplichtingen bij Aeternus.Anders waren de vier eulkrigarar inderdaad weer bij elkaar om te !!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik weet het Ik moet er heen |
|
HEUY!!!! Hey Jenje, ben niet getreurd het word een vet feestje met veel eul en metal |
|
Ja .. maar .. ik wil niet |
|
Ben je niet bang dat je afgemaakt wordt door de black metal maffia? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Stuur je kaartje maar naar Heiden, dan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
HEUY!!!! Black Metalmafia Het zijn gewoon een paar eulkrigarer die goedkoop bier willen zuipen, omdat het in Norge veel te duur is. En ze spelen nog eens vet ook nog |
|
Blackmetalmafia mwuahahahaha nee, ik heb weinig zin in al die sneue 'trui' figuren .. Hallo ik ben een death/doom/grind liefhebber !! Ik hou niet van die massahysterie rondom BM |
|
Black metal maffia,hahaha.Die heeft nooit bestaan net zo min als de "Inner Circle" of hoe ze het ook willen noemen.Het waren gewoon goede vrienden die een naam aan hun vriendengroepje wilden geven(zoals wij in Roermond de horeca-hooligans heten!!!).Het enige wat die gasten in het hoge noorden willen is zoveel mogelijk zuipen(wie wil dat niet?).Maar goed,Taake word een vet feest met inderdaad veel eul!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
goh, noren op het forum hur mår ni |
|
Faerfavn!!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
WAT betekent nou dat fokking TJOKKEFOLL? |
|
welke groepen treden er nog op naast Taake? 1 weet ik al en dat is Horna, maar welke nog? |
|
DUCHTIG SLEAG VAN ONGER!!!!!!!!!!!!! om maar eens wat op zun limburgs te roepen! |
|
quote: KUTZAT! Iedere horica hooligan hier in roermond roept TJOKKEFOLL!!! ongeveer. [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 24-10-2002 21:40] |
|
quote: AAh, dat ken ik wel |
|
TJOKKEFOLL zoals je het zegt tjok vol maar dan van het bier.Is een uitdrukking in bepaalde streken van Noorwegen.Tjakafull met een bolletje op de eerste a.Verbasterd naar het nederlands TJOKKEFOLL. (trouwens bij ons in de regio reeds een wijd verspreide uitdrukking). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Enkele andere uitspraken van hier. `leever ein mouchel in de handj den de locht van 10` `het is de spermadruppel dea de kut duat uaverloape` `als de kut van hoes is weartj de kut gevingertj` `eige kut is goud weard` `oost west kutje bef` |
|
Bands die openen zijn:Salicious gods en Celestia en inderdaad Horna. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
klinkt goed! Trieste gast |
|
He bestial, ik had gehoord dat er een hele slechte drummer bij salacious gods is gaan drummen? weet jij daar meer van? 11.45: restate my assumptions |
|
Ja, ik heb ervan gehoord, het schijnt (weer) een gigantisch arogante klootzak te zijn... Trieste gast |
|
oooh wacht, nu je dat laatste zegt gaat er een lichtje bij me branden... volgens mij ken ik hem! 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |