![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Pff, de week na Roadburn. Dat gaat lastig worden. ![]() |
|
Lekker Engels ook wel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Hopelijk kan ik weer in de straat van de Little Devil bij een vriend crashen. ![]() Ik ben in ieder geval wel weer van plan alle drie de dagen te gaan. ![]() |
|
quote: Ben het ook wel weer van plan, na dit jaar maar 1 dag te zijn gegaan. ![]() |
|
Ja, zin in. 5 Minuten lopen voor mij ![]() ![]() |
|
Ik zal hierbij ook weer alle dagen aanwezig zijn! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 18-08-2014 9:03] 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Gezellig Mayo! ![]() ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Bloodbath Immolation Soulburn Benighted Tribulation (Official) Disavowed Jig-Ai Nominon Internal Suffering Unfathomable Ruination Cardiac Arrest (US) Incinerate Neuroma Nog een beetje 'mwah' tot nu toe. Ik wacht het nog even af. ![]() ![]() |
|
Tribulation! Jig-ai en Immolation zijn ook altijd hartstikke gaaf. ![]() |
|
Mooi begin! Zaterdag maar proberen of ik een vroege vogel kaart kan bemachtigen. ![]() |
|
Binnen! ![]() ![]() |
|
Hier is de early bird ticket ook binnen. ![]() Net kreeg ik de definitieve reserveringsbevestiging van het Bastion Hotel. Gelukkig was ik er vroeg bij en betaal ik de normale prijs, namelijk € 187,- voor 3 nachten. Sinds zaterdag zijn de kamerprijzen verdrievoudigd, wat ik echt bizar vind. Nu mag je dus € 564,- aftikken voor zo'n zelfde kamer voor 3 nachten. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Bij de links voor hotels op de NDF site kom je uit bij een hotel op Texel ![]() ![]() |
|
quote: Tering, dat is nog sneller gegaan dan dit jaar. TOen was het ook al zo'n debiele prijs ![]() ![]() |
|
Ze zijn er dit jaar idd nog sneller bij, dit jaar was het een week voor het festival zelfs zo bizar, dat ze € 1100,- durfde te vragen. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Dan nog liever hotel 'onder een kartonnen doos' ![]() ![]() |
|
Voor zo'n prijs zou ik geen oog dicht kunnen doen. ![]() |
|
Nee maar jij draagt dan ook rode bandshirts. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
kaartje al gehaald. ik hoop dat demilich speelt! ![]() |
|
lijkt erop dat dead congregation ook komt. http://www.voicesfromthedarkside.de/Interviews/DEAD-CONGREGATION--9377.html quote: ![]() |
|
Mooie toevoeging! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |