|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi lijstje weer! Vooral erg blij met Nader Sadek. |
|
Devourment, Tribulation, Acranius en Immolation. Dat zijn al een aantal hele gave bands! Ik hoop trouwens wel dat ik kan. |
|
aantal namen die ik niet ken maar van degene die ik wel ken eigenlijk alleen dead congregation gaaf. Nader sadek zal wel interressant zijn. |
|
quote: Agree. En nu gaan we vegen |
|
Obituary, Gorod, Kronos en Holocausto Canibal zijn toegevoegd. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Mwah |
|
Inderdaad. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Aangezien het zo lang duurde, had ik wel wat spectaculairs verwacht, maar dat is helaas niet het geval. Obituary is wel tof natuurlijk, ze zullen de headliner zijn voor de zondag. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 19-12-2014 9:34] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik vind eigenlijk alleen Kronos boeiend van de nieuwe namen. |
|
quote: Idd ja. Waar ik ook zo'n jeuk van krijg is die berichten van: 'Morgen maken we weer een lading bands bekend'. Om het vervolgens uit te stellen... [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 19-12-2014 21:45] |
|
Bij Neurotic werken ze met dagen van 36 uur. |
|
Volgens de nieuwe Aardschok spelen ook de volgende bands: Entombed AD Sinister Regurgitate Life The Walking Dead Orchestra Bleeding Utopia |
|
nou ik begin me steeds meer af te vragen waarom ik een early bird kaartje heb gehaald. |
|
Kwam deze flyer tegen bij Marduk in de Effenaar. Niet alleen bands erbij dus, maar ook een aantal bands geschrapt: Hate Eternal Gorod Holocausto Canibal Kronos Deze vier staan er niet meer bij |
|
Oh, das wel vaag. Hopelijk komt er binnenkort weer eens een update op de NDF site of facebook. |
|
Als kronos niet meer komt is wel jammmer. Had hun graag willen zien. |
|
Nu officieel bevestigd: Entombed AD Sinister Regurgitate Life The Walking Dead Orchestra Bleeding Utopia Hideous Divinity Contrastic Perfecitizen Near Death Condition Abhorrent Decimation Er word alleen melding gemaakt dat Hate Eternal heeft afgezegd. De andere bands Gorod, Holocausto Canibal en Kronos staan er nog wel bij. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 23-02-2015 16:32] |
|
gelukkig maar, word niet echt warm van de nieuwe namen. |
|
Enkelen zeggen me wel wat. Near Death Condition wil ik bijvoorbeeld ook nog wel eens zien. |
|
Origin, Morgoth, Centurian en Korpse zijn de laatste toevoegingen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Op de zaterdag Bloodbath, Origin en Dead Congregation. Daar wil ik wel een dagticket voor aanschaffen. |
|
Sinister, Immolation, Dead Congregation en Nader Saddek fur mich. Zo drie dagen aan één stuk DM, daar word je toch gek van? En nu gaan we vegen |
|
Vast wel weer een dansje doen bij Devourment en vrolijk meezingen bij 'Babykiller'. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Één jaar drie dagen lang death metal was leuk. Vorig jaar was ik het na 2 dagen eigenlijk al beu. Dit jaar ga ik niet. Roadburn de week ervoor. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 24-03-2015 16:38] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |