|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Er gaan ribben gebroken worden! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik lees het al, Sgeiterd gaat flink binken volgende week |
|
Is er al een goede vertaling van het werkwoord binken? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Met saus! |
|
Wie gaan er nou allemaal? Lijstjestijd: MetalJan (alle dagen) |
|
quote: Willen maar niet kunnen. En nu gaan we vegen |
|
Ik dacht zoiets als in één bink. En dan maar werkwoorden en werkwoorden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Lijstjestijd: MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Lijstjestijd: MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Jeroen83 (alle dagen) Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote:Binken: jezelf voordoen als iemand anders, terwijl iedereen weet wie je in werkelijkheid bent. ;-) |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Lijstjestijd: MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Jeroen83 (alle dagen) KrisH (alle dagen) |
|
quote: Ik ga dit zo hard in het report verwerken |
|
Misschien dat René het weet. Maar ff ontopic, nog 4 dagen dus! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Je weet zeker dat het niet is: Een nieuw account aanmaken ondanks een permban en er dan weer vrolijk op los trollen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Lijstjestijd: MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Jeroen83 (alle dagen) KrisH (alle dagen) MMayo (drie dagen) [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-04-2015 18:08] |
|
quote:Binken en trollen, allebei erg lastige woorden. |
|
Lijstjestijd: MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Jeroen83 (alle dagen) KrisH (alle dagen) MMayo (drie dagen) Morridin (Ganze Zeit) |
|
Lijstjestijd: MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Jeroen83 (alle dagen) KrisH (alle dagen) MMayo (drie dagen) Morridin (Ganze Zeit) Woutjinho (alle dagen) |
|
Lijstjestijd: MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Jeroen83 (alle dagen) KrisH (alle dagen) MMayo (drie dagen) Morridin (Ganze Zeit) Woutjinho (alle dagen)[/quote] Negatieveling (waarschijnlijk alle dagen, binkend en wel - maar dat wordt volgens bovenstaande definitie moeilijk, want niemand weet wie ik echt ben) https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Kruip uit je schulp en toon jezelf aan de wereld. Wie weet drinken we dit weekend een . 5 Euro's? Op je muil!! |
|
MetalJan (alle dagen) Sgeiterdt (alle dagen) Jeroen83 (alle dagen) KrisH (alle dagen) MMayo (drie dagen) Morridin (Ganze Zeit) Woutjinho (alle dagen)[/quote] Negatieveling (waarschijnlijk alle dagen, binkend en wel - maar dat wordt volgens bovenstaande definitie moeilijk, want niemand weet wie ik echt ben) tomcat ha (dag 1, dag 2 en dag 3) |
|
Ik heb een 3-dagen-kaartje over en wil daar graag vanaf. Voor een aannemelijk bod is het van jou. Waag er een pm aan of mail me joankornet@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door yowannuzz op 16-04-2015 18:15] |
|
Hier ook twee keer een ticket voor drie dagen over, 45 euro per stuk. Kan via ticketswap of gewoon overhandigd worden aan deur of verstuurd per email. Mailen kan op mmarjoleinn82@gmail.com [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-04-2015 14:09] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |