|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Best veel mensen met extra tickets. Kreeg je die bij 2 pakken melk ofzo? |
|
bleh wat opgekomen laatste moment. Meteen kaartje kunnen verkopen dat was wel een pre. 20 euro verlies maar eh. |
|
quote: Prijsvraag |
|
quote: Zal even een twijfelkutje polsen. Misschien dat de prijs hem over de streep trekt. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: |
|
Zometeen die kant ook maar eens op, zin in! |
|
Dit is de laatste editie van NDF. |
|
Ja raar, de allerlaatste NDF. :-( |
|
Zeker raar, waar moet ik volgend jaar dan naartoe. Benieuwd hoe laat de rest van het huis hier dalijk eens wakker wordt, en eens kijken hoe laat we vandaag weer die kant op gaan. |
|
quote: Ondanks dat ik dat erg jammer vind, verbaast het me niet zo veel. Op een gegeven moment zijn de death metal acts gewoon op na zoveel edities. Als de 013 volgend jaar uitgebreid is, denk ik dat het erg moeilijk zal zijn om een driedaags death metalfestival te organiseren waar 4000+ (wat is de nieuwe capaciteit van 013?) mensen op af komen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ja, zoiets wordt 013. Ik ga zo die kant op en morgen ook. Jammer, was mooi feestje. Komt vast wel weer een vervanger... |
|
Jammer dat het stopt, maar wel begrijpelijk. Het begint inderdaad een grote recyclebijeenkomst te worden jaarlijks. Vond het de eerste paar keren nog leuk. Afgelopen jaren nam de interesse snel af van mijn kant vanwege alle bands die er voor de tachenvijftigste keer speelden. Ook weinig nieuwe (interessantere) acts die de kans kregen mijns inziens. Tsjah. Zolang Roadburn en Incubate blijven hoor je mij niet gauw klagen. |
|
quote: Twijfelkutje is (verrassing!) afgehaakt. Geen stiekeme forummeeting voor kaartjesoverdracht dus. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
jammer dat het ophoud maar er werd in het algemeen gewoon te veel generieke moderne meuk geboekt op de meeste edities. |
|
quote: generieke moderne meuk. Verklaar je nader (sadek). |
|
Ik begrijp wel waar tomcat vandaan komt. Ik had het idee dat er wat weinig old-school-achtige deathmetalbands stonden zoals Bolt Thrower. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
hoeveel old school wil je boeken, alles heeft er zo'n beetje gestaan, op Nile na. Je kunt niet ieder jaar Bolt Thrower, Autopsy of Morbid Angel boeken. Zelfde geldt voor tweede garnituur bands als Master, Grave, Massacre... |
|
Is Nile ook al old school? VIESPEUK!!! |
|
Eind jaren '90, dus in feite wel. Damn. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Straks voor de allerlaatste keer heen |
|
quote: Klopt, maar bands als Misery Index, Benighted en Origin stonden er wel iets van drie keer ofzo? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: en dus? Drie dagen in een niche markt, niet makkelijk om te organiseren. |
|
quote: dat zei ik niet, maar inmiddels al old school idd. |
|
quote: Klopt, dus laat Bolt Thrower dan ook maar vaker langskomen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |