|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Pff, de week na Roadburn. Dat gaat lastig worden. |
|
Lekker Engels ook wel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Hopelijk kan ik weer in de straat van de Little Devil bij een vriend crashen. Ik ben in ieder geval wel weer van plan alle drie de dagen te gaan. |
|
quote: Ben het ook wel weer van plan, na dit jaar maar 1 dag te zijn gegaan. |
|
Ja, zin in. 5 Minuten lopen voor mij |
|
Ik zal hierbij ook weer alle dagen aanwezig zijn! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 18-08-2014 9:03] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
quote: |
|
Gezellig Mayo! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Bloodbath Immolation Soulburn Benighted Tribulation (Official) Disavowed Jig-Ai Nominon Internal Suffering Unfathomable Ruination Cardiac Arrest (US) Incinerate Neuroma Nog een beetje 'mwah' tot nu toe. Ik wacht het nog even af. |
|
Tribulation! Jig-ai en Immolation zijn ook altijd hartstikke gaaf. |
|
Mooi begin! Zaterdag maar proberen of ik een vroege vogel kaart kan bemachtigen. |
|
Binnen! |
|
Hier is de early bird ticket ook binnen. Net kreeg ik de definitieve reserveringsbevestiging van het Bastion Hotel. Gelukkig was ik er vroeg bij en betaal ik de normale prijs, namelijk € 187,- voor 3 nachten. Sinds zaterdag zijn de kamerprijzen verdrievoudigd, wat ik echt bizar vind. Nu mag je dus € 564,- aftikken voor zo'n zelfde kamer voor 3 nachten. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: |
|
quote: Bij de links voor hotels op de NDF site kom je uit bij een hotel op Texel |
|
quote: Tering, dat is nog sneller gegaan dan dit jaar. TOen was het ook al zo'n debiele prijs |
|
Ze zijn er dit jaar idd nog sneller bij, dit jaar was het een week voor het festival zelfs zo bizar, dat ze € 1100,- durfde te vragen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Teringlijers. |
|
Dan nog liever hotel 'onder een kartonnen doos' |
|
Voor zo'n prijs zou ik geen oog dicht kunnen doen. |
|
Nee maar jij draagt dan ook rode bandshirts. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
kaartje al gehaald. ik hoop dat demilich speelt! |
|
lijkt erop dat dead congregation ook komt. http://www.voicesfromthedarkside.de/Interviews/DEAD-CONGREGATION--9377.html quote: |
|
Mooie toevoeging! 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |