|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Hè bah, Slipsnot. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-02-2015 17:48] |
|
Ieuw. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Nou, de bovenste drie bands vind ik helemaal niks. Converge daarentegen... Dying Fetus en Red Fang zijn ook gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 10-11-2014 16:51] |
|
Dat ziet er inderdaad niet best uit. Alleen Exodus is wel goed. |
|
Dikke kans dat je dit dus ook op Graspop te zien zult krijgen, en dan vertoef ik daar toch een stuk liever. Beter bier (sic), meerdaags evenement en dus ranzig kamperen, Engels ontbijt in de voortuin van een local, de Jupiler-promotiemeisjes, en vooral niet in het godverdomde Goffertpark waar je bijna alleen als paratrooper fatsoenlijk kunt komen... https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Handig toch zo'n line-up, de Slipknot/Epica/Godsmack fans betreden het terrein pas als de Exodus/Dying Fetus fans op huis aan gaan... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 10-11-2014 19:26] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Grolsch was het toch? Blij met Exodus, Dying Fetus en in mindere mate Red Fang. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 10-11-2014 21:52] |
|
quote: http://www.entertainmentbusiness.nl/nieuws/2014-W44/heineken-partner-van-alle-outdoor-mojo-concerten Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Slipknot kijken en Heineken drinken. Ik ga nog liever thee drinken bij Fusion. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Meh, Slipknot.. Over het bier gesproken; Heineken of Grolsch, toch alles beter dan Jupiler. |
|
Converge is tot nu toe de enige interessante act, maar daarvoor ga ik geen 80 euro neerleggen. En aangelengde Heineken is ook niet iets om enthousiast over te worden. Lekker thuisblijven. |
|
Ik ga gewoon weer. Slipknot heb ik niet meer gezien sinds Dynamo. Ben niet echt liefhebber maar ben wel benieuwd. Exodus, Red Fang, Converge, Dying Fetus. Aardig. De rest kan me gestolen worden. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Jammer dat Converge op zo'n festival staat te spelen waar werkelijk niemand interesse heeft voor wie Converge is. Erg jammer. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: En dat baseer je op...? 2 jaar geleden stond het om 12 uur 's middags ook al aardig vol voor Amenra bijvoorbeeld. |
|
Zeer wisselende line-up. Grappig hoe de reacties op SlipKnot toch nog zeer uiteen lopen: 15 jaar na de eerste bom die ze dropten blijft de band voor controverse en verdeeldheid zorgen. Doen ze goed. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
gaat em denk ik dus weer niet worden! Volgens mij denk ik nu heb ik alleen over de 1ste forta rock serieus na gedacht om te komen. |
|
quote: Precies. "Aardig vol om 12 uur 's middags". Converge, een band die iets van 25 jaar meedraait en binnen de hardcorescene tot de grootsten van na 1990 behoort, wordt dan weggemoffeld met een paar kwartiertjes speeltijd. Het lijkt me toch dat die band meer verdient dan dat als ze in de US met At The Gates op tour gaan. Ik begrijp dat Converge de hardcorescene een beetje uitgegroeid is en via de metalscene nog wat zieltjes kan winnen, maar als fan vind ik het jammer dat ze op een festival als deze staan als ze ook een ontzettend toffe zaalshow hadden kunnen geven elders in de Benelux. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
converge kiest toch zelf als band op hier te gaan optreden? tenminste, als het echt hardcore is wel... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Als je bandleden een eigen label runnen, kunst maken en zelf in vele andere bands spelen, is het niet gek als je een boekingsagent in de EU hebt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nou Pim, tijd om de boekingsagent van Converge een huilmail te sturen, denk ik. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Het wordt hoog tijd! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
De echte vraag is: gaat Converge nog een clubshowtje doen in Nederland, als ze er toch zijn? [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 12-11-2014 11:31] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: 'werkelijk niemand', hoor graag hoe je bij deze aanname komt? Er zijn pas 7 namen bekend. en nee er komt helaas geen clubshow. Stuur maar vast een mail. |
|
Zoals ik reeds heb gezegd, vind ik het jammer dat Converge op een festival staat te spelen waar niet veel mensen voor de band komen. Gaat een hardcorefanaat 80 euro neerleggen om Converge te kunnen zien spelen? Dan veel liever een clubshow met een langere setlist, stagedivers, een intiemere setting en goed geluid. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
dat geldt dus voor elke band... voor zover ik weet is Converge één van de weinige hardcore bands die bruggen heeft weten te slaan tussen verschillende subgenres, is niet alleen voer voor puristen. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Volgende pagina |