IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Aankondiging: vernieuwing van de forumregels en richtlijnen Vorige pagina | Volgende pagina
Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-02-2015 23:11 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Dan heb ik een nieuw woord geleerd.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-02-2015 23:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2015 23:11 schreef Negatieveling het volgende:
Dan heb ik een nieuw woord geleerd.


Spellingsfoutje moet kunnen


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 16-02-2015 1:05 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Want een superzielige K********** van de mods hier. DFit was al een stervend forum en dat wordt he nu helemaal. Enhet forum trok no meer deelnemers dat de recensies die echt helemaal niemand in de metalwereld series nam. Goed geaadn iets wat al nauwelijks leefde helemaal dood te maken.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 16-02-2015 1:08 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

K*********************


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-02-2015 1:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2015 1:05 schreef Marcel H. het volgende:
Want een superzielige K********** van de mods hier. DFit was al een stervend forum en dat wordt he nu helemaal. Enhet forum trok no meer deelnemers dat de recensies die echt helemaal niemand in de metalwereld series nam. Goed geaadn iets wat al nauwelijks leefde helemaal dood te maken.


Drink je er nog ééntje?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 16-02-2015 6:55 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Ondanks zijn kinderachtige reactie heeft hij wel gelijk. Op ZM nemen zowel enkele users als moderators zichzelf veel te serieus en dat is juist niet de kracht van 'dit' forum.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Je van Het
Master Baiter
Usericon van Je van Het
Posted 16-02-2015 7:19 by Je van Het Wijzig reactieProfiel van Je van HetQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2015 19:50 schreef iPim het volgende:
Nee, juist niet?
Hoe zit het dan precies? Je mag het niet als scheldwoord/krachtterm gebruiken, maar wel als je bijvoorbeeld wilt melden dat je oom de ziekte heeft?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-02-2015 7:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Even in Jip-en-janneketaal dan maar.

Het gebruik als krachtterm is niet gewenst. Normaal gebruik is geen probleem.

Een beetje het zelfde als een Amsterdammer uitmaken voor Jood, zeg maar.
Zeggen dat Job Cohen een jood is mag dan weer wel.
Verwijzend naar zijn joodse achtergrond bedoel ik dan, maar als het als belediging bedoeld is mag het weer niet.


Beetje dit idee ook:

http://www.nu.nl/binnenland/2810911/agent-uitmaken-mierenneuker-mag.html


Snappie?



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-02-2015 7:34]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Je van Het
Master Baiter
Usericon van Je van Het
Posted 16-02-2015 7:35 by Je van Het Wijzig reactieProfiel van Je van HetQuote dit bericht

Helder, thanks!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-02-2015 7:57 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Dit lijkt me de juiste insteek:

quote:
Op 15 februari 2015 22:28 schreef Mark het volgende:
Ik ben wellicht wat simpel, maar ik heb het naieve idee dat als je je gewoon normaal gedraagt, je je geen zorgen hoeft te maken over bans.


Als je in de kroeg als een idioot gaat zitten schelden op mensen kun je een klap voor je kop verwachten, en dat is op een forum niet anders, lijkt me. Alleen wordt er in plaats van excessief onderling geruzie voor een moderator ingegrepen. Althans, zo vat ik het op. En ik denk dat daar op zich niets mis mee is.

quote:
Op 15 februari 2015 19:12 schreef loeser het volgende:
Gelukkig


Nu lijkt het alsof je alleen hier komt om te vloeken.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-02-2015 8:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2015 1:05 schreef Marcel H. het volgende:
Want een superzielige K********** van de mods hier. DFit was al een stervend forum en dat wordt he nu helemaal. Enhet forum trok no meer deelnemers dat de recensies die echt helemaal niemand in de metalwereld series nam. Goed geaadn iets wat al nauwelijks leefde helemaal dood te maken.



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 16-02-2015 8:45 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Marcel H. weet dingen. De mods hier zijn echt een stel kleine kinderen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-02-2015 9:43 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/



When your people matter, menstrual health matters


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-02-2015 12:16 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zen. Wat een boosheid toch allemaal weer.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-02-2015 12:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Huilers gonna Huil


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 16-02-2015 12:55 by cooperfan (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van cooperfanQuote dit bericht

Laten we eerlijk zijn, ook in het verleden is gebleken dat regels noodzakelijk zijn om te voorkomen dat de boel gigantisch ontspoort. Dus zijn er mensen die die regels moeten handhaven en dan vervolgens weer de gebeten hond zijn. Diegenen die hier het hardste over huilen en bijten naar de moderatie en de leiding van Zware Metalen zijn nu juist diegenen die altijd de randjes zoeken of er overheen gaan en het daarom voor de 'gewone gebruiker" minder leuk maken.

Een beetje respect voor elkaar, voor elkaars mening en voor diegenen die proberen alles zo goed mogelijk te regelen is op zijn plaats wat mij betreft. Diegenen die dat niet op kunnen brengen dat respect te tonen staat het geheel vrij om hun heil op een ander forum te gaan zoeken. Je moet hier niet komen, je mag. Ik geloof er trouwens niet in dat er voor hen wel plekken te vinden zijn op internet waar alles wordt toegestaan.

Hulde voor de makers van de nieuwe regels en respect voor diegenen die deze willen handhaven!


Rock moet Rollen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 16-02-2015 13:00 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Och gut, een reeks dooddoeners en een infantiele emoticon om het af te sluiten. Chapeau.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-02-2015 13:23 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 16 februari 2015 13:00 schreef Kvelgeest het volgende:
Och gut, een reeks dooddoeners en een infantiele emoticon om het af te sluiten. Chapeau.


Ik snap dit niet. Ik snap dit soort reacties écht niet. Je hóeft hier toch niet te zijn?

Enige wat er eigenlijk gezegd wordt is "doe een beetje normaal tegen elkaar." Waarom kun of wil jij dit dan niet? Waarom koste wat het kost grenzen blijven opzoeken? Waarom wil je per se de klootzak uithangen?

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 16-02-2015 13:41]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-02-2015 13:26 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Een forum dient voor veel mensen als een uitlaatklep. Dingen die je tijdens je studie, werk, gezinsleven niet zomaar uiten kan, kun je op een forum een stuk gemakkelijker er uit flappen. Zie bijvoorbeeld een Hypnos, ik ben blij dat hij die zooi op ZM zet en daardoor wellicht wel de behoefte kan onderdrukken om allerlei vage dingen in het 'echte leven' uit te voeren. Dit geloof ik althans.

Verder kan ik me er niet zo druk om maken, het liefst niet te moeilijk doen (zowel users als moderators).


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 16-02-2015 13:43 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2015 13:26 schreef Silence het volgende:

Verder kan ik me er niet zo druk om maken, het liefst niet te moeilijk doen (zowel users als moderators).


Amen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-02-2015 13:44 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Oh, voor mij is het ook een uitlaatklep, hoor. Maar ik probeer me doorgaans wel gewoon fatsoenlijk te gedragen naar anderen. Wel zo fijn voor een ander, ook.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-02-2015 13:45 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2015 13:23 schreef Ralph het volgende:
Ik snap dit niet. Ik snap dit soort reacties écht niet. Je hóeft hier toch niet te zijn?

Enige wat er eigenlijk gezegd wordt is "doe een beetje normaal tegen elkaar." Waarom kun of wil jij dit dan niet? Waarom koste wat het kost grenzen blijven opzoeken? Waarom wil je per se de klootzak uithangen?


Omdat hij zelf een infantiele emoticon is?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 16-02-2015 13:55 by cooperfan (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van cooperfanQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2015 13:00 schreef Kvelgeest het volgende:
Och gut, een reeks dooddoeners en een infantiele emoticon om het af te sluiten. Chapeau.


Och gut een infantiele reactie op een doodgewoon stukje logica. Chapeau.

Weet gelijk weer waarom ik zo weinig op het forum ben te vinden.


Rock moet Rollen


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-02-2015 13:57 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2015 13:26 schreef Silence het volgende:
Een forum dient voor veel mensen als een uitlaatklep. Dingen die je tijdens je studie, werk, gezinsleven niet zomaar uiten kan, kun je op een forum een stuk gemakkelijker er uit flappen. Zie bijvoorbeeld een Hypnos, ik ben blij dat hij die zooi op ZM zet en daardoor wellicht wel de behoefte kan onderdrukken om allerlei vage dingen in het 'echte leven' uit te voeren. Dit geloof ik althans.

Verder kan ik me er niet zo druk om maken, het liefst niet te moeilijk doen (zowel users als moderators).


Uitlaatklep, prima. Maar uitlaatklep is toch niet synoniem met onbeschofte idioterie? Het is hier geen therapiegroep, maar simpelweg een sociaal netwerk van mensen die allemaal een voorliefde voor extreme muziek gemeen hebben. Als je dat niet snapt dan richt je je eigen forum maar op, zo moeilijk is het niet. Kun je de hele dag schuttingtaal roepen en andere forummers voor van alles en nog wat uitmaken. Het soort infantiele gedrag waar hier bij regelmaat bans voor komen valt in dezelfde categorie als die Facebook pagina's van mensne die denken dat de rest van de wereled hun dagelijkse stoelgang enorm interessant vindt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 16-02-2015 13:59 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Zoals Silence zegt... I don't give a "piep"....


Bazzio Attacks!!!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen