|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, het leek me altijd enorm geneuzel met Ted van Bill and Ted. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Beter had The Matrix met Austin Powers geweest. |
|
Blijft geneuzel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Even ontopic blijven, menschen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Als een leerling bij ons op school "speciaal" genoemd wordt, heeft dat meestal met een beperking te maken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Jijzelluf. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Soms zit ik Afrika. Kan ik ook niks aan doen. |
|
ZM forum was nog niet dood genoeg de laatste jaren blijkbaar. Trek dan gewoon de stekker eruit als niemand meer wil. Je moeder. |
|
quote: quote: quote: quote: Allemaal leugens dus. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Weer te weinig aandacht gekregen? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Inhoudelijk reageren is weer te moeilijk he? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Wat roepen is inderdaad gemakkelijker. En de vraag hoeft ook niet door mij beantwoord te worden, omdat ik net zo weinig weet als jij. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ok duidelijk. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Natuurlijk ben ik Hypnos niet. Was tongue-in-cheek. De mods kunnen dit ook wel eenvoudig verifiëren. Nu ja, ik wil niet langer Hypnos boycotten of mogelijks last berokkenen. Ik.ben.Hypnos.niet. Ok? En nu gaan we vegen |
|
Okee Bart. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Serieus een beste streek als het wel degelijk zo is, eigenlijk. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Niets is dus minder waar hein. En nu gaan we vegen |
|
quote: Okay Mark. Een pintje? En nu gaan we vegen |
|
Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Met jou altijd She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Is de paus katholiek? En nu gaan we vegen |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Administration | Vorige pagina |