IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Aankondiging: vernieuwing van de forumregels en richtlijnen Vorige pagina | Volgende pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 16-02-2015 14:00 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 16 februari 2015 13:23 schreef Ralph het volgende:
Ik snap dit niet. Ik snap dit soort reacties écht niet. Je hóeft hier toch niet te zijn?
En dat is dus de dooddoener. Is essentie is dat zo, ja. Echter de instelling "als het je niet bevalt, dan rot je maar op" leidt voor een plek die bedoelt is voor sociale interactie tot vervlakking. Kunnen op ten duur Muti en iPim lekker langs elkaar heen posten. De een in topics over death metal, de ander over core. Wat een jolijt, wat een innovatie.

Daarnaast word ik kotsmisselijk van de hoogmoed die van Cooperfan zijn post afdruipt. ZM is allang niet meer de vrijplaats die het ooit was.

quote:
Enige wat er eigenlijk gezegd wordt is "doe een beetje normaal tegen elkaar." Waarom kun of wil jij dit dan niet? Waarom koste wat het kost grenzen blijven opzoeken? Waarom wil je per se de klootzak uithangen?
Dat is voor mij het punt niet. Dat ge-ad hominem van bepaalde users word ik ook erg moe van. De moderators weten dat ook.
Wat ik hier infantiel aan vind is dat de taal waarin je je mag uiten weer verder beperkt wordt. Een ondoenlijke zaak. In plaats van dat er gewoon gehandhaafd wordt dat men elkaar niet mag beledigen (ok, onder het nieuwe, aangescherpte beleid wellicht wel), lijkt het erop dat er weer wordt ingezet op dat mensen het recht hebben niet gekwetst te worden. Je weet wel, dat recht dat soepjurken ook denken te hebben. Waar een belediging een gerichte, intentionele daad is, is gekwetst worden innerlijk, oncontroleerbaar en subjectief. Kwetsing kan gemakkelijk een onbedoeld bijeffect zijn, waar belediging het doel is. Het ontkennen van God, bijvoorbeeld, kan voor mensen kwetsend zijn, dit hoeft echter niet de bedoeling van de uitspraak geweest te zijn. Gezien iedereen zijn eigen, subjectieve associaties heeft, raakt iedereen door andere zaken gekwetst. Het uitbannen van woorden lijkt mij derhalve onwenselijke symptoombestrijding.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 16-02-2015 14:01 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 16 februari 2015 13:45 schreef XXL het volgende:
Omdat hij zelf een infantiele emoticon is?
Boehoehoehoe, XXL maakt mij uit voor een infantiele emoticon
Een ban en stokslagen zijn op hun plaats.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-02-2015 14:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2015 14:00 schreef Kvelgeest het volgende:
Wat ik hier infantiel aan vind is dat de taal waarin je je mag uiten weer verder beperkt wordt.


Ik heb juist het tegenovergestelde gevoel. Waar vroeger een hersenloze ban uitgedeeld kon worden voor het gebruik van het woord kanker is dat nu niet meer zo. Sterker nog, als de moderators wat losser modereren kunnen bepaalde scheldwoorden gewoon blijven staan. Daar hebben ze vanaf nu de discretie toe. Mede jij bent degene geweest die bij een ban of waarschuwing altijd vroeg naar of X of Y wel in de ''forumregeltjes'' stond. Door dat soort dwarsliggen ben je zelf deels verantwoordelijk voor een opstelling van forumregels zoals deze. Vaste regeltjes opschrijven is onmogelijk en er zijn uitzonderingen op elke regel. De moderators hebben de beste intenties en zullen van zaak tot zaak een zo goed mogelijke oplossing proberen te vinden.

In realiteit zal er haast niets veranderen. Als je je enigszins normaal gedraagt op dit forum hoef je nergens bang voor te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 16-02-2015 14:13]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 16-02-2015 14:17 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Geheel niet. Ik heb jullie een paar keer op inconsistenties in jullie modgedrag gewezen. Dat is iets anders.
En ja, als jullie wat geheel uit de lucht grepen om een ban te rechtvaardigen, pedant zijn bijvoorbeeld, heb ik gevraagd sinds wanneer dat in strijd met de regels was, gezien menigeen hier dergelijk postgedrag vertoont.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


loeser
Baby Lovedoll
Usericon van loeser
Posted 16-02-2015 14:18 by loeser Wijzig reactieProfiel van loeserQuote dit bericht

Mag ik vragen wat eigenlijk het doel is van het schandpaaltopic?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-02-2015 14:19 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2015 14:18 schreef loeser het volgende:
Mag ik vragen wat eigenlijk het doel is van het schandpaaltopic?


'In dit topic kan je informatie over uitgedeelde bans terugvinden.'

Het is gebleken dat users dat belangrijk vinden.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


loeser
Baby Lovedoll
Usericon van loeser
Posted 16-02-2015 14:21 by loeser Wijzig reactieProfiel van loeserQuote dit bericht

O oke, het kwam op mij nogal kinderachtig en kleinerend over vandaar dat ik het vroeg. Maar als mensen daar behoefte aan hebben


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-02-2015 14:22 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 februari 2015 14:18 schreef loeser het volgende:
Mag ik vragen wat eigenlijk het doel is van het schandpaaltopic?


Daar posten de mods in wie voor hoe lang gebanned zijn.


Boeiender


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-02-2015 14:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2015 14:21 schreef loeser het volgende:
O oke, het kwam op mij nogal kinderachtig en kleinerend over vandaar dat ik het vroeg.


Is eerder een ludieke topicnaam dan dat het daadwerkelijk als schandpaal bedoeld is. Sterker nog, bij een schandpaal is het meestal de bedoeling dat iemand uitgelachen wordt, maar bij het schandpaaltopic is het juist de bedoeling dat niemand er in post.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-02-2015 14:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2015 14:29 schreef iPim het volgende:
Is eerder een ludieke topicnaam dan dat het daadwerkelijk als schandpaal bedoeld is. Sterker nog, bij een schandpaal is het meestal de bedoeling dat iemand uitgelachen wordt, maar bij het schandpaaltopic is het juist de bedoeling dat niemand er in post.


In een ideale wereld posten zelfs de mods er niet in.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-02-2015 14:31 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2015 14:31 schreef BenKnuckles het volgende:
In een ideale wereld posten zelfs de mods er niet in.


Betekent dat dat je vindt dat er niet gebanned moet worden of dat je vindt dat mensen zich zo moeten gedragen dat er niet gebanned hoeft te worden?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-02-2015 14:38 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 16 februari 2015 14:31 schreef BenKnuckles het volgende:
In een ideale wereld posten zelfs de mods er niet in.


Wat ben je weer filosofisch vandaag. Vakantie zeker.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 16-02-2015 14:41 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/

Misschien ben ik wel een enorme burgerlijke gast, maar ik zie niet in waarom voor de lol met ziektes gesmeten moet worden door sommigen. Net als het constant uitdagen van en door bepaalde gebruikers. Wat is, behalve choqueren en uitdagen, het nut er van? Het draagt op geen enkele wijze bij aan een discussie over muziek of een band en laat dat nou heel toevallig de bedoeling zijn van een forum als deze.

Enkele mensen lopen nu in dit topic te klagen dat het forum slecht bezocht is en dat dat op deze manier alleen maar erger wordt. Volgens mij moeten een aantal mensen eens gaan nadenken op welke manier zij bijdragen aan het niveau van dit forum en deze site. Als je hier als newbie komt en je wordt direct getrolled en uitgemaakt voor rotte vis snap ik dat je snel weer weg bent.

Als je zo graag de grenzen van het toelaatbare wil opzoeken, ga dan lekker op het fokforum zitten ouwehoeren!


Hier had uw advertentie kunnen staan!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-02-2015 14:53 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 februari 2015 13:43 schreef ColdheartMinor het volgende:
Amen.


+1. Dat gedoe. Elke keer weer. Pffff....




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-02-2015 15:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2015 14:31 schreef iPim het volgende:
Betekent dat dat je vindt dat er niet gebanned moet worden of dat je vindt dat mensen zich zo moeten gedragen dat er niet gebanned hoeft te worden?

Dat tweede

quote:
Op 16 februari 2015 14:38 schreef Ralph het volgende:
Wat ben je weer filosofisch vandaag. Vakantie zeker.

Ik wist even wat gedaan.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-02-2015 16:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Een forum is eigenlijk pas okay als Orlando de Bock er vrijelijk mag posten..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 16-02-2015 16:04 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Only Bonobo.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-02-2015 17:20 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2015 14:21 schreef loeser het volgende:
O oke, het kwam op mij nogal kinderachtig en kleinerend over vandaar dat ik het vroeg. Maar als mensen daar behoefte aan hebben


Jer zult er verbaasd om zijn waar sommigen hier behoefte aan hebben. Een kleuterschool is er niks bij.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-02-2015 17:27 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik zat vrijwel exact dezelfde reactie te typen. Ga uit mijn hoofd.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 16-02-2015 17:46 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2015 17:20 schreef Mark het volgende:
Jer zult er verbaasd om zijn waar sommigen hier behoefte aan hebben. Een kleuterschool is er niks bij.


Ik vind dit kwetsend.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-02-2015 17:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Verbaast me niks.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


vegancannibal
Usericon van vegancannibal
Posted 16-02-2015 18:03 by vegancannibal Wijzig reactieProfiel van vegancannibalQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2015 17:27 schreef Ralph het volgende:
Ga uit mijn hoofd.


Dan moet je misschien onder zijn bureau vandaan kruipen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-02-2015 18:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dit topic lijkt een grote speelkoer waarbij kleuters in de clinch gaan met personeel. En maar blijven strijden.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


WMP
Usericon van WMP
Posted 16-02-2015 18:47 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

En Hypnos is zeker het morsige mannetje dat met een hand in z'n broek toe staat te kijken vanachter het hek?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-02-2015 18:48 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Mejjuh "Speciaal Lid". Jonguh, wie denk je wel wie je bent mán!


Zo.


Boeiender


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen