|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Necrophobia? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
phobic, pik. |
|
Een Ceremony of Opposites setlist van Samael. Gaaf, maar had liever een Blood Ritual setlist gezien. Ach ja. |
|
Of er moet nog iets verrassends als Wolfbrigade, Discharge, Napalm Raid of Driller Killer komen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oew, Discharge, ja! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Nooit geweest ook. Only hipster fuzz en underground ruiz 4 real. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Ik vond het wel leuk daar. Ook omdat de gitarist van mijn ouwe bandje de organisator is. Maar hij speelt mij een beetje teveel op safe met zijn programmering tegenwoordig. Niks mis mee trouwens, zijn schoorsteen moet ook roken. En het is altijd volle bak daar. Maar ik was toch al nooit zo'n standaard dettie of blekkie.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik weet niet waar jullie het over hebben. Eindhoven metal meeting haalt toch elk jaar een leuk maar divers lineup. Vergeleken met veel andere festivals in nederland is de lineup veel consistenter met meer bijzondere bands zoals onder andere Blasphemy afgelopen keer en Disharmonic Orchestra en Arcturus langer terug. Al had ik ook liever een samael gezien die de 1ste 2 albums speelt. |
|
Blijkbaar toch teweinig historische kennis, knul. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Voor mensen met een minder elitaire muzieksmaak dan jij hebt is dit gewoon een erg leuk festival, Kwellie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Bastianus is het niet me jou eens. Daarnaast zijn er ook voor mensen met een meer volkse smaak dan ik leukere festivals dan dit. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Klopt. Het is een beetje teveel van hetzelfde allemaal. En dan is het ook nog eens in Eindhoven. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nifelheim, AHAB, Onslaught en Solstice erbij. Nu al een gave line-up. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: |
|
Jammer alleen dat het nog steeds in die klote-Effenaar gehouden wordt. Wat een schijtzaal is dat toch ook, op allerlei gebied. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 01-04-2015 11:10] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Dus Samael erkent zelf dat Ceremony hun paradepaardje was. Waarom al die onzin nadien? Hoefde echt nie. En nu gaan we vegen |
|
Nu al vette line up, maar december...zo ver kan ik toch niet vooruit kijken man |
|
Interessant genoeg om vast over na te denken, vind ik. Hmm. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: De oude Effenaar was veel leuker. Tegenwoordig is het qua metal ook echt uitgestorven daar. Alleen maar avondjes voor dansvee dat in de jaren 80 of 90 is blijven hangen. De schoorsteen moet roken! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
ben nu al blij met mijn early bird kaartje. Solstice! werd eens tijd dat ik ze ga zien. |
|
De EMM is inmiddels een jaarlijkse traditie. Heb alle edities meegepikt tot nu toe. De line-up is elk jaar erg goed. Natuurlijk zijn niet alle bands even interessant, maar bij de minder leuke blijf je gewoon niet lang hangen. Verder is de sfeer prima en is de Effenaar m.i. een prima locatie. |
|
Nifelheim, AHAB, Onslaught en Solstice zijn erbij! |
|
+ CANDLEMASS |
|
Morgen komt nog een band bij! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |