|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
nog niet gehoord mar bij voorbaat: |
|
ja da's een plaat waar de hele wereld op zit te wachten No meat is sweater |
|
ik zit er wel degelijk op te wachten, hammerfall kills, other bands play was het toch? Trieste gast |
|
Ik heb em ook gekocht en ik vind hem een van de beste tot nu toe. Het is weer een typische Hammerfall-cd (meezingers-schlagers ) en ik vind Crimson thunder zelfs harder klinken dan hun vorige cd's. Begin volgend jaar komen ze naar België en ik ga er zeker naar toe! So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
quote: Mijn zus heeft sinds 2 weken een schotel, met veel zenders, me pa en ik waren ff aant zappen, en *plop* ineens Hammerfall, dat nummer dus, aangezien me pa groot hammerfan is, lieten we em aanstaan en idd, groot litteken om z'n oog, sneue aktie.... maarja, Hammerfall |
|
ik vind hem weer erg gaaf :D grote kans dat ik nog ga kopen, heb nu alleen mp3's... en het concert moet ik denkek ook maar heen... HammerFall ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ik lust best een pot power metal, maar op een één of andere manier heeft Hammerfall mij nog nooit echt kunnen boeien. Maar ik zal deze nieuwe Cd zeker gaan beluisteren! Ik geef je de kans om ook mijn oor te winnen. |
|
Ik vind het wel aan te horen, ik draai het niet zo heel vaak. Maar ik ben ze begonnen te waarderen nadat ik ze eens live gezien heb. Toch wel een goede band. En dat oog, dat is echt de zieligste actie in tijden! |
|
quote: ach, iedereen krijgt wel eens een tikkie |
|
quote: LOL, bij mij is het juist het tegengestelde; ik lust helemaal geen powwow-metal maar de EERSTE Homofall vind ik best wel goed (behalve de ballad dan) en heb 'm ook gekocht! |
|
ik vind hem wel aardig, maar het "hammerfall" gevoel heb ik sinds renegade al niet meer. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: hehe geinig |
|
Ik heb enkel legacy of kings, en dat vind ik een superalbum, en de single van always will ben, met een goeie priestcover |
|
Hammerfall is best tof, binnenkort maar eens beluisteren die nieuwe cd. |
|
hehe hebben ze er ook net als op de vorige weer 'n ultra lame clip op gepleurd??? |
|
HEUY!!!! Hammerfall, één van der redders van powermetal!!!! Natuurlijk ook Edguy, Nocturnal Rites en Freedom Call |
|
k heb m gisteren ook aangeschaft en hij valt me toch tegen... De nrs op zich zijn niet zo goed, Klinken op zich doet ie zeker, mar de ouwe nummers zijn toch beter. (toen nog medegeschreven door Jesper Strömblad van In Flames). Vooral de refreintjes zijn nu véél te veel op de Zat-Duitse-markt gericht volgens mij. Wel heel ferme solo's en de zang van Joacim Cans vind ik echt heel sterk. Beste nrs : On the Edge of Honour, In memoriam (instrumentaaltje met heel mooi gitaarwerk vind ik), Hero's Return, Angel of Mercy (covertje van Chastain) en Rising Force (covertje van Yngwie Malmsteen). Niet echt 'n cd die iedereen MOET hebben, maar toch luistert hij lekker weg.. |
|
Hammerfall is gewoon vet "hammerfall kills, other bands play"? *ahem* "other bands play, MANOWAR kills" Goed als Hammerfall mag zijn, bij de goden van de Heavy Metal komen ze dus echt niet in de buurt... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Hammerfall versus Manowar lijkt me een mooi idee voor een gezamenlijke tour de Nieuwe Hammefall mag er zeker wel zijn 12 januari wordt dan vast ook gaaf in 013 Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Ik heb de nieuwe cd nog niet gehoord. De andere was wel eens leuk voor een keertje te spelen, maar al die tracks klinken na een tijd hetzelfde. Der zit eigenlijk te weinig in om lang te boeien. Daarom is er dus ook geen kans da ik ooit een Hammerfall cd zal kopen... |
|
Heb het nieuwe cdtje ook gehoord..even gedownload. Ik vind hem zoals de andere cd's van Hammerfall erg goed Het belooft weer een fijn concert te gaan worden in Januari. Heb er al zin in! |
|
quote: Welkom by the way! |
|
Ik heb alleen de cd Glory to the Brave. Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
ok, 't is dus gewoon hammerfall, ik vind hem even melodieus, maar in sommige momenten toch minder knallen als hun vorige werk voor mij blijft legacy of kings toch rulen (behalve de 2 ballads dan, haha) If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
Heb de nieuwe Hammerfall even gekocht en in de auto beluisterd. Het is weer een typische Hammerfall schijf en daarom vind ik hem erg heersen |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |