|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Kent iemand deze finnse black metal band? en wat vind je ervan [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-05-2006 0:21] |
|
Hailstorm is een gave cd!!! |
|
'k dacht dat 't brute herrie zonder kop of staart was, maar ik kan er naast zitten Oud Vuil. |
|
Grappig is wat ik mij er van kan herinneren. Maar ja, het was dan ook zo'n 4 jaar geleden... |
|
Hmz ik dacht dat ik er een tapeje van had, maar dan is het bij flyer-interessant-vinden gebleven denk ik. |
|
quote:Nee, ooit een keer een CD van aangehoord. Was een beetje chaotische trasherige black geloof ik. |
|
quote:Dat klinkt alsof het ontzettend HEERST. |
|
quote:Ja, waarschijnlijk zal ik het NU ok wel leuk vinden. Maar toen dus niet. |
|
quote: hehhehheh, dat dacht ik al een beetje, maar in m'n geheugen was het toch echt ENORME rotherrie, maarja, dat geheugen, heh. ben eigenlijk wel benieuwd nu Oud Vuil. |
|
Ik ontdek een verzameling ongesorteerde Barathrum MP3's op mijn hdd... wellicht up ik ze binnenkort. |
|
BM fans die deze fantasische cult band nauwelijks kennen moeten zich diep schamen!!!! Leer eerst eens echte bm bands kennen i.p.v. je massaal op die pagan/ folk bands te richten! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
ik heb de dubbel cd met hailstorm en eerie erop ik vind barathrum goeie blackmetal welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Barathrum = erg cool http://www.zenial.nl/html/barathru.htm En de Absu cd "Barathrum: V.I.T.R.I.O.L." is ook erg cool, maar daar hadden we 't niet over geloof ik Zenial |
|
Vind het album "Okkult" op z'n H.D hmm.. Luisterd.. Kan zo in het rijtje dimmu, maruk cryptic wintermoon.. Niks speciaals. |
|
hahahaha, barathrum scheurt al die pagan bandjes van jou aan stukken. |
|
De oudere cd's dan misschien maar de nieuwe cd zeker niet Np Nachtfalke-War In Asgard Dit verscheurt Okkult! |
|
Hailstorm heerscht. Voor de rest ken ik niks van Barathrum. |
|
barathrum - legions of perkele barathrum - dark sorceress Zoveel goed man en het is niet te vergelijken met dimmu enzo en ik heb niks tegen pagan metal... [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 04-06-2002 18:06] |
|
Ik heb op zich ook niks tegen pagan metal, er zitten zelfs goede bands tussen. Het overgrote deel is echter troep en heeft niets meer met BM te maken. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
daarom heet het ook geen black metal |
|
Nieuw album van batathrum - venomous 1. Witchmaster 2. Sinister Autumn 3. Hills of the Nurn 4. Black Flames And Blood 5. Lusifer 6. Would You Sleep With The Demon? 7. Soaring Up From Hell 8. Black Death 9. Gloomy Fallen Angel 10. Venomous Op deze site staan de lyrics al! http://paar.ma.cx:8888/~Tappaja/barathrum/venomous.htm |
|
Ken ik niet... |
|
maar eens even downloaden klinkt wel interessant. |
|
Zeik zeik.. Troe, True... Kankerblekkies... Dit slaat nergens op. |
|
Inderdaad, niet zeiken maar luisteren, Barathrum is gaaf. Oh ja, en dit las ik pas op mijn forum: Als je hun discografie bekijkt... Hailstorm (1995) Eerie (1995) Infernal (1996) Legions of Perkele (1998) Saatana (1999) Okkult (2000) Venomous (2002) En de eerste letters achter elkaar zet krijg je "Heil Sov..." Nu heet de zanger toevallig Demonos Sova, en de nieuwe cd gaat Antikristus heten ofzo Erg creatief ghehehehe Zenial |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |