![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nog eens beluisterd om te hervergewissen. Niet mijn ding. Vocals trouwens ripoff van In The Woods. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Enthroned is gaaf, de eerste twee dan + de EP. Hafgufa ![]() |
|
quote: Dat zal wel '98 zijn geweest, toen speelde Death namelijk op Dynamo. The Sound of Perseverance was nog niet uit, maar er werden al wel een aantal tracks van de plaat gespeeld. ![]() |
|
quote: Je weet het niet zeker en memorabel. Hmmm. ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
quote: Die eerste was redelijk matig Noors, met een sausje kitsch. Tweede was gewoon sterk. Nadien kwam die blonde meer in de pap te brokken en was 't over. Nebiros en Sabathan waren verantwoorderlijk voor die betere composities. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Wa ist? Hmmm? Hmmm! Hmmm.... En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: memorabel bijv.naamw.Uitspraak: [memo'rabəl] als iets zo veel indruk heeft gemaakt dat je het vanzelf lang zult onthouden Voorbeeld: `de meest memorabele momenten uit je leven En dan "dacht ik". Dat klopt bij mij dan niet. Maar whatever, was een dingetje imo. ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
de czechen hebben genoeg top black metal gemaakt, van Master's Hammer tot Triumph, Genus nu. ![]() |
|
quote: "Tsjechen" bedoel je? :v En Trist ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote:joh. Boeiender ![]() |
|
Triumph Genus en Kult Ofenzivy schaar ik onder de gekende namen. Trist heeft een handvol sterke songs maar die DSBM trek ik over t' algemeen minder. En nu gaan we vegen ![]() |
|
De Wiegedood plaat non stop beluisterd dit weekend. Keer na keer na keer. Vernieuwing nul. Maar toch klasse hoor. Je hoort dat die mannen weten hoe het in elkaar hoort te steken. ![]() |
|
quote: O. Als ik iets niet hoor. ![]() |
|
Volledige concert in Kortrijk, professioneel gefilmd: ![]() |
|
Dat heb je dus met schijven die je de eerste weken grijs draait. Ik luister er veel liever naar dan WITTR. Die laatsten durven wel al eens saai gepingel of zélfs vrouwengezangen implementeren. Originaliteit hoeft in deze niet, laat staan psychedelisch of andere lelijke predikaten. Church Of Ra, pakken we er maar bij. Buiten AmenRa is dat toch nie veel soeps, van Oathbreaker of Hessian gaan we nu ook geen stijve krijgen. Zorgen op FB hier en daar voor controverse, ook omwille van de ronduit geniale bandnaam. Kortom. Goeie band. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: - Zorgt op Facebook voor "controverse" - Daarom een goede band Is iedereen in België mentaal achtergesteld, of? [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 03-07-2015 22:55] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: De vraag stellen, is 'm beantwoorden. ![]() ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Black metal moet shockeren. Anders heb je het nie begrepen. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Ja, want wisselende reacties op Facebook is shockeren inderdaad :') "Haha hij zegt amen dat is christenDOM (zie die hoofdletters!!!!) toch, lol wat moet dat in metal god ik moet een nieuw blik MOnster energy pakken satan hashaha random!!~" Dat ben jij. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Is deze analyse gratis? De firma dankt u. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Echt de moeite om zo'n prentje te laden. Net zoals jij bent, hoogdraverig, pretentieus maar desalniettemin zeer onnozel. Al draag je nog een gouden ring, je blijft een lelijk ding. Ga elders psycholoogje spelen. Of beter, consulteer er zelf één. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Plaat niet gehoord, maar live heerste het ontzettend. Superstrak, ongenadig hard, geen bullshit. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Hardcore gastjes en linksdraaiende boer'nyoghurtkoppen die instrumenten bespelen kunnen géén black metal spelen. Caron haalt het voorbeeld van de ring en de aap erbij, dat slaat dus ook op Wiegedood. Hafgufa ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |