IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Wiegedood Vorige pagina | Volgende pagina
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 10-05-2015 17:36 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2015 17:33 schreef caron het volgende:
Tuurlijk chauvinistisch.

Bands uit Serbia of Chechia ga ik nie luisteren, tenzij het excelleert zoals de gekende namen.

Daarom vind ik Enthroned ook zo superbe terwijl Hollanders het nie speciaal vinden.
Leuke gasten Enthroned, en echte zwijnen. Ik mocht mee met hen naar Dynamo '95 maar ik heb bedankt, ging te neig uit die hand lopen.


Heb daar nog steeds heel veel spijt van.
Was met Death en toen nog Schuldiner dacht ik?
Mé-mo-ra-bel.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 10-05-2015 17:45 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2015 16:53 schreef Mythics het volgende:
De laatste release bedoel je ja. Band bestaat sinds 2009, heeft een aantal andere projecten ook. Doe eens je onderzoek man, Belg.


Nog eens beluisterd om te hervergewissen.

Niet mijn ding.

Vocals trouwens ripoff van In The Woods.


En nu gaan we vegen


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 10-05-2015 19:25 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Enthroned is gaaf, de eerste twee dan + de EP.



Hafgufa


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 10-05-2015 19:29 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 10 mei 2015 17:36 schreef caron het volgende:
Heb daar nog steeds heel veel spijt van.
Was met Death en toen nog Schuldiner dacht ik?
Mé-mo-ra-bel.


Dat zal wel '98 zijn geweest, toen speelde Death namelijk op Dynamo. The Sound of Perseverance was nog niet uit, maar er werden al wel een aantal tracks van de plaat gespeeld.



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 10-05-2015 19:40 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2015 17:36 schreef caron het volgende:
Heb daar nog steeds heel veel spijt van.
Was met Death en toen nog Schuldiner dacht ik?
Mé-mo-ra-bel.


Je weet het niet zeker en memorabel. Hmmm.




VIESPEUK!!!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 10-05-2015 22:02 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2015 19:25 schreef Ravnajuv het volgende:
Enthroned is gaaf, de eerste twee dan + de EP.




Die eerste was redelijk matig Noors, met een sausje kitsch.

Tweede was gewoon sterk.

Nadien kwam die blonde meer in de pap te brokken en was 't over.
Nebiros en Sabathan waren verantwoorderlijk voor die betere composities.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 10-05-2015 22:03 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2015 19:40 schreef De Vieze Man het volgende:
Je weet het niet zeker en memorabel. Hmmm.





Wa ist?

Hmmm? Hmmm! Hmmm....


En nu gaan we vegen


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 10-05-2015 22:15 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2015 17:36 schreef caron het volgende:

Was met Death en toen nog Schuldiner dacht ik?
Mé-mo-ra-bel.


memorabel bijv.naamw.Uitspraak: [memo'rabəl] als iets zo veel indruk heeft gemaakt dat je het vanzelf lang zult onthouden Voorbeeld: `de meest memorabele momenten uit je leven

En dan "dacht ik". Dat klopt bij mij dan niet.

Maar whatever, was een dingetje imo.




VIESPEUK!!!


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 11-05-2015 1:40 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

de czechen hebben genoeg top black metal gemaakt, van Master's Hammer tot Triumph, Genus nu.



Mythics
Usericon van Mythics
Posted 11-05-2015 1:53 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2015 1:40 schreef tomcat ha het volgende:
de czechen hebben genoeg top black metal gemaakt, van Master's Hammer tot Triumph, Genus nu.

"Tsjechen" bedoel je? :v

En Trist


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-05-2015 2:23 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 mei 2015 19:40 schreef De Vieze Man het volgende:
Je weet het niet zeker en memorabel. Hmmm.



joh.


Boeiender


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 11-05-2015 7:26 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Triumph Genus en Kult Ofenzivy schaar ik onder de gekende namen.

Trist heeft een handvol sterke songs maar die DSBM trek ik over t' algemeen minder.


En nu gaan we vegen


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 11-05-2015 12:52 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

De Wiegedood plaat non stop beluisterd dit weekend. Keer na keer na keer. Vernieuwing nul. Maar toch klasse hoor. Je hoort dat die mannen weten hoe het in elkaar hoort te steken.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 11-05-2015 18:04 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2015 12:52 schreef Gorath het volgende:
De Wiegedood plaat non stop beluisterd dit weekend. Keer na keer na keer. Vernieuwing nul. Maar toch klasse hoor. Je hoort dat die mannen weten hoe het in elkaar hoort te steken.


O.

Als ik iets niet hoor.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 03-07-2015 18:19 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Volledige concert in Kortrijk, professioneel gefilmd:




caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-07-2015 22:25 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Dat heb je dus met schijven die je de eerste weken grijs draait.
Ik luister er veel liever naar dan WITTR. Die laatsten durven wel al eens saai gepingel of zélfs vrouwengezangen implementeren.

Originaliteit hoeft in deze niet, laat staan psychedelisch of andere lelijke predikaten.

Church Of Ra, pakken we er maar bij.
Buiten AmenRa is dat toch nie veel soeps, van Oathbreaker of Hessian gaan we nu ook geen stijve krijgen.

Zorgen op FB hier en daar voor controverse, ook omwille van de ronduit geniale bandnaam.

Kortom.
Goeie band.


En nu gaan we vegen


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 03-07-2015 22:53 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2015 22:25 schreef caron het volgende:
Dat heb je dus met schijven die je de eerste weken grijs draait.
Ik luister er veel liever naar dan WITTR. Die laatsten durven wel al eens saai gepingel of zélfs vrouwengezangen implementeren.

Originaliteit hoeft in deze niet, laat staan psychedelisch of andere lelijke predikaten.

Church Of Ra, pakken we er maar bij.
Buiten AmenRa is dat toch nie veel soeps, van Oathbreaker of Hessian gaan we nu ook geen stijve krijgen.

Zorgen op FB hier en daar voor controverse, ook omwille van de ronduit geniale bandnaam.

Kortom.
Goeie band.


- Zorgt op Facebook voor "controverse"
- Daarom een goede band

Is iedereen in België mentaal achtergesteld, of?

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 03-07-2015 22:55]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-07-2015 22:55 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 juli 2015 22:53 schreef Mythics het volgende:

Is iedereen in België mentaal achtergesteld, of?


De vraag stellen, is 'm beantwoorden.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-07-2015 23:23 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Black metal moet shockeren.

Anders heb je het nie begrepen.


En nu gaan we vegen


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 03-07-2015 23:26 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2015 23:23 schreef caron het volgende:
Black metal moet shockeren.

Anders heb je het nie begrepen.

Ja, want wisselende reacties op Facebook is shockeren inderdaad :')

"Haha hij zegt amen dat is christenDOM (zie die hoofdletters!!!!) toch, lol wat moet dat in metal god ik moet een nieuw blik MOnster energy pakken satan hashaha random!!~"

Dat ben jij.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-07-2015 23:33 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2015 23:26 schreef Mythics het volgende:
Ja, want wisselende reacties op Facebook is shockeren inderdaad :')

"Haha hij zegt amen dat is christenDOM (zie die hoofdletters!!!!) toch, lol wat moet dat in metal god ik moet een nieuw blik MOnster energy pakken satan hashaha random!!~"

Dat ben jij.


Is deze analyse gratis?

De firma dankt u.


En nu gaan we vegen


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 04-07-2015 0:00 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2015 23:33 schreef caron het volgende:
Is deze analyse gratis?

De firma dankt u.




I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-07-2015 10:34 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Echt de moeite om zo'n prentje te laden.

Net zoals jij bent, hoogdraverig, pretentieus maar desalniettemin zeer onnozel.

Al draag je nog een gouden ring, je blijft een lelijk ding.

Ga elders psycholoogje spelen. Of beter, consulteer er zelf één.


En nu gaan we vegen


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 04-07-2015 12:04 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Plaat niet gehoord, maar live heerste het ontzettend. Superstrak, ongenadig hard, geen bullshit.


You have time. You are doing fine.


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 04-07-2015 12:44 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Hardcore gastjes en linksdraaiende boer'nyoghurtkoppen die instrumenten bespelen kunnen géén black metal spelen. Caron haalt het voorbeeld van de ring en de aap erbij, dat slaat dus ook op Wiegedood.


Hafgufa


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen