|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sommige bands waren er wel erg goed in! Dit nummer wel eens gespeeld met Lampje op drums. Een paar minuten, maar ik kan dit maar zo een kwartier volhouden. En als ik wat gerookt heb 3 kwartier. Daaag, moeilijk bm gedoe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: ja want je vind de muziek nu nog steeds goed omdat ze moorden en kerken in de fik hebben gestoken.. de muziek was goed, daarom zijn ze groot en nu nog steeds goed. Zat bands die niet meededen met die onzin die ook goede platen maakte in die tijd. Maargoed het kan zijn dat jij persoonlijk meer voor het imago gaat dan de muziek. Ook prima maar denk niet dat de meeste mensen daarom de muziek goed vinden. |
|
Dat zijn dan mietjes. TUFKAM |
|
quote: Ben jij 12 ofzo? |
|
quote: En als dat zo zou zijn ? Wat nou als ik 12 was he ? Wat zou je nu dan doen ? TUFKAM |
|
moorden in de fik steken, hoe doe je dat? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: helemaal niks, vroeg me gewoon af want je komt zo kinderachtig over. |
|
Jij hebt gewoon wat tegen 12 jarigen. TUFKAM |
|
Beter als er wat mee hebben. /kan beter in het slechte humor/foute grappen topic "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
TUFKAM |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nieuwe track: |
|
fijn nummer lekker veel riffs |
|
nu zaterdag album release party in De Kreun in Kortrijk, allen daarheen :-) |
|
quote: Lekker veel riffs, ja. En ook echt goede. Geweldig nummer! Bam! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Efteling Metal. TUFKAM |
|
Neehee, lol! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
als dit efteling metal was dan hadden we geen bands zoals nightwish, carach angren en sonata artica.... dus was het maar zon feest |
|
Vorige vrijdag live in een Aarschotse kapel gezien. Ik ben niet zo thuis in hun muziek (heb de enige cd die ik er van heb sporadisch beluisterd), maar het werd een erg geslaagde avond. De setting speelde daarin natuurlijk een grote rol; zo'n kapel, met op de muren allemaal van die 'toffe' Bijbelse citaten, en een podium geflankeerd met van opgelichte aureolen voorziene iconen. De muziek kwam echt erg goed binnen, enkel spijtig dat de interactie met het publiek nihil was (mag blijkbaar niet als je in een black metal-band speelt ). (dit was het voorprogramma) The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Leuk nummer hoor, maar.... het duurt allemaal net te lang. De Dark Funeral ziekte Kap dat nummer na dik 5 minuten toch af, het was ook af naar mijn idee Hafgufa |
|
signature |
|
Century media. Echt wel groot aan het worden precies... Blijkbaar gaan ze eenmalig de 3 albums spelen in mei. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Hij heeft wel lekkere warme voetjes iig |
|
zijn pik in de fik signature |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |