![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Braadworst. ![]() |
|
Het klinkt trouwens wel ok. ![]() |
|
Dit is echt een gruwelijk saaie band op plaat (de nieuwe track ook), maar live wel gaaf. ![]() |
|
quote: Oh god dank ik dacht dat ik de enige was die dit dacht. ![]() |
|
Bij de volgende clip hangt de persoon niet 5 meter, maar 3 meter van het vuur? Wat slecht gedaan, hahaha. Ik zie dat ik hierboven al heb aangegeven dat ze de nummers te lang maken, dit is wel het ultieme voorbeeld. 12 minuten, waarvan een kwart de moeite waard is. Hafgufa ![]() |
|
ik vind het duidelijk hun minste nummer tot nu toe... ![]() |
|
Zo zo! Ik zeg zo zo! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
De zoveelste gehypete metalband uit België. Zag ze eind vorig jaar live aan het werk. Leuk voor even, maar na een tijd werd het boredom alom. Weinig diepgang, weinig variatie. Kunnen wat mij betreft samen met AmenRa, Carnation en Wolvennest in het rijtje gaan staan van de meest overrated Belgische metalbands. ![]() |
|
De blackmetal stukken zijn geweldig, de resterende 40 minuten niet echt Hafgufa ![]() |
|
De nieuwe plaat is een stap in de goede richting, maar nu merk ik dat het grote struikelblok is dat ze de nieuwe "experimentele" aspecten te voorzichtig brengen voor mijn smaak. Het voelt daardoor als een redelijk standaard razende blackmetalplaat met af en toe een meer experimentele passage, maar dat blijft allemaal vrij los van elkaar. Zou gaaf zijn als ze daar op komend werk meer gaan pushen qua sound. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 31-01-2022 16:44] ![]() |
|
Deze band altijd met een passie genegeerd. Ik vind dat gehele Church of Ra iets te opzichtig gemaakt Smoke & Mirrors; en daarnaast de bandnaam iets te infantiel provocatief. Maar mijn vriendin had kaartjes voor hun optreden afgelopen vrijdag gehaald. En fuck wat was dat gaaf! Geen slecht nummer gehoord. Vette riffs. Inderdaad wat WitTR-achtig qua composities, maar dan harder. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Zo mag ik dat horen! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |