|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
begint meer op een old school metalfest te lijken. |
|
VOIVOD!!!! Ik zeg het maar nog een keer: VOIVOD!!! |
|
Obituary op Speedfest. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Carcass, Obituary, Voivod en Napalm Death. Niet de bands die ik op Speedfest zou verwachten, maar desalniettemin erg vet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik wil terug in de tijd naar de Monster Magnet ‘Spine of God’ show. You have time. You are doing fine. |
|
Zeer blij met deze namen! |
|
Avatarium staat er ook, aldus de band zelf. [edit] en ook The Vintage Caravan [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 18-06-2015 15:09] |
|
Klopt ja, zag ik laatst de tourposter van voorbij komen. |
|
quote: + 1 Peter Pan Speedrock speelt natuurlijk ook [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 18-06-2015 21:20] |
|
Ja! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
In de Aardschok staan een aantal bands die vorig speelden er ook weer bij (Madball, Doomriders), maar geen Carcass en Voivod, maar wel weer Mastodon. Lekker duidelijk [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 23-06-2015 19:59] |
|
quote: Nou vooruit. |
|
Neh. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nou zeg. |
|
Ja, jij gaat niet naar Dynamo. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mijn feestjes hebben te weinig weekenden in juli. |
|
Nieuwe bands: Eagles Of Death Metal Pro-Pain Radio Bikini en Avatarium, The Vintage Caravan en Spiders zijn nu ook officieel bevestigd. |
|
Carcass,Obituary,Napalm death...........jeukt toch wel wat om een keer heen te gaan....... |
|
Speedfest is vaste prik voor mij. Wat mij betreft de beste line-up ooit dit jaar. Kaartje is al in de pocket. The Exploited komen volgens hun tourshirt ook http://www.eindhovenrockcity.nl/2015/06/22/the-exploited-en-avatarium-verklappen-komst-naar-speedfest/ Eagles of Death Metal Danko Jones Obituary Napalm Death Carcass Pro-Pain Backyard Babies Voivod The Vintage Caravan Spiders Avatarium Radio Bikini The Dictators NYC En het zou me niet verbazen als Herod ook op de lijst komt te staan. De enige band van de Deathcrusher Tour 2015 die er nog niet tussen staat. (DEATHCRUSHER Tour 2015 - Carcass, Napalm Death, Voivod, Obituary, Herod) [Dit bericht is gewijzigd door Vomitory op 29-06-2015 10:44] Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
The Exploited! Nice. Erg sterke line-up to nu toe. |
|
Eerste keer aanwezig. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Kaartjes binnen! Erg vette line up tot dusver. Laatste keer speedfest voor mij was 2006 meen ik. Wordt weer eens tijd! |
|
2006 was de eerste, haha |
|
Klopt Jan! Destijds ook met the exploited! Was een fijn feestje. Helaas heeft de lineup van andere jaren me niet echt over kunnen halen om te gaan, of het werk liet het niet toe. Maar deze editie ga ik niet missen |
|
+ HIGH ON FIRE + BOB WAYNE |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |