IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Speedfest 2015 - 21/11 - Klokgebouw, Eindhoven Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-11-2015 16:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2015 1:43 schreef Valediction het volgende:
En erg leuk om Mayo weer eens te zien!


Yay!

Mooi feestje, Obituary was fantastisch. Carcass en Danko Jones waren gaaf, Voivod en Napalm Death was ook mooi. Verder vond ik het erg massaal en te druk, niet helemaal mijn soort publiek.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-11-2015 21:21 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Mooi dagje gehad gisteren. Pro-Pain, Napalm Death, High On Fire, Carcass en Bob Wayne vond ik de beste bands.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-11-2015 21:42 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2015 11:43 schreef nark het volgende:
Turbojugens spijkerjasjes


Daar is de gimmick zo onderhand ook wel ernstig af zeg. Wanneer gaan die lelijke dingen nou eens massaal op de brandstapel?



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-11-2015 15:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Pro-Pain viel me juist het meeste tegen. Die Gary Meskil wisselt volgens mij vaker van bandlid dan van onderbroek. Voeg daaraan toe dat je de nummers pas veel te laat kon herkennen doordat ze een keer te snel werden gespeeld, dat er een hoop geshowbal op het podium werd uitgevoerd en combineer dat met een hoop klootzakken die zo van de barbiershop af karate in de pit staan te doen, dan begrijp je wel dat ik ben afgehaakt bij een band die vroeger toch een favoriet van me was.
Voivod, Napalm Death en Obituary waren wel verdomd vet. Ook met moshpits, maar dan met normaal (lees: geen karate-)publiek erin. De Rooie Neger was ook een ontdekking, die gast draait echt alles wat ik gaaf vind op muzikaal gebied. Alleen dat Eindhovens publiek en die Turbohomo's, daar doe je verdomd weinig aan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-11-2015 18:18 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2015 15:46 schreef bastianus het volgende:
een hoop klootzakken die zo van de barbiershop af karate in de pit staan te doen


Ik was helemaal niet bij de barbier geweest

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 23-11-2015 18:18]



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-11-2015 18:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Die Rooie Neger hield wel van herhaling, en dat ge-hey ho let's go hoef ik voorlopig niet weer aan te horen. Wel mooi, al die dansende en zingende mensen, oh en ABBA.

Helaas ooooooveral herrie, nergens even een rustig plekje om je oren te laten ontpiepen met dat geluidsvolume in alle zalen. En die minuut stilte, ze waren de DJ vergeten in te lichten en de mensen in de andere zalen. Het idee was mooi.

Bijzondere mensen inderdaad, allemaal dezelfde kapper en een overdaad aan patchjasjes en baarden. Vies trouwens dat gerook, geblow en ander gebruik in de zalen. Toch wel diverse mensen heel erg wazig zien doen, met je voorhoofd op de grond schuivend rond kruipend tijdens High on Fire? WTF man!





MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-11-2015 19:52 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ja, er werd goed gecontroleerd op het roken, ahum. Stonden gewoon lui naast het rookhok te paffen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-11-2015 21:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2015 18:18 schreef Negatieveling het volgende:
Ik was helemaal niet bij de barbier geweest
Heel even de pit in geweest bij Make war not love. Meteen trammelant met een paar van die ellebogenwerkers. Volgens mij dezelfde gasten waar we bij D.R.I. in de Effenaar ook al mot mee hadden. Zooitje van die baardapen met plakplaatjes, en ook nog zo'n kleine Paki die altijd strak lijkt te staan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-11-2015 21:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2015 18:44 schreef MMayo het volgende:
Die Rooie Neger hield wel van herhaling, en dat ge-hey ho let's go hoef ik voorlopig niet weer aan te horen. Wel mooi, al die dansende en zingende mensen, oh en ABBA.

Helaas ooooooveral herrie, nergens even een rustig plekje om je oren te laten ontpiepen met dat geluidsvolume in alle zalen. En die minuut stilte, ze waren de DJ vergeten in te lichten en de mensen in de andere zalen. Het idee was mooi.

Bijzondere mensen inderdaad, allemaal dezelfde kapper en een overdaad aan patchjasjes en baarden. Vies trouwens dat gerook, geblow en ander gebruik in de zalen. Toch wel diverse mensen heel erg wazig zien doen, met je voorhoofd op de grond schuivend rond kruipend tijdens High on Fire? WTF man!




Drugs are bad, m'kay.. Ik weet niet waarop nou zo streng werd gecontroleerd bij de ingang, maar volgens mijn dorpsgenoten die mee waren werd er op allerlei plekken flink van de poedersuiker gesnoven. Altijd in de stad met de E.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-11-2015 21:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2015 21:15 schreef bastianus het volgende:
Heel even de pit in geweest bij Make war not love. Meteen trammelant met een paar van die ellebogenwerkers. Volgens mij dezelfde gasten waar we bij D.R.I. in de Effenaar ook al mot mee hadden. Zooitje van die baardapen met plakplaatjes, en ook nog zo'n kleine Paki die altijd strak lijkt te staan.

Nooit mensen met een Warzone-shirt vertrouwen. Op Ieperfest ook al veel heibel mee gezien.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-11-2015 21:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2015 21:26 schreef BenKnuckles het volgende:
Nooit mensen met een Warzone-shirt vertrouwen. Op Ieperfest ook al veel heibel mee gezien.
Ja die ja.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-11-2015 21:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2015 21:42 schreef bastianus het volgende:
Ja die ja.

Bedankt voor het compliment. Zo even naar de barbier gaan, ik moet vanavond de moshpit in.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-11-2015 22:48 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2015 21:15 schreef bastianus het volgende:
Heel even de pit in geweest bij Make war not love. Meteen trammelant met een paar van die ellebogenwerkers. Volgens mij dezelfde gasten waar we bij D.R.I. in de Effenaar ook al mot mee hadden. Zooitje van die baardapen met plakplaatjes, en ook nog zo'n kleine Paki die altijd strak lijkt te staan.


Bekende crew. Lastpakken. Als je tenminste de lui bedoelt die ik denk die je bedoelt. Daar heb ik me ook vaker aan geërgerd, al is daar weinig voor nodig...



quote:
Op 23 november 2015 18:44 schreef MMayo het volgende:Toch wel diverse mensen heel erg wazig zien doen, met je voorhoofd op de grond schuivend rond kruipend tijdens High on Fire? WTF man!



Ja, ach. Wij Eindhovenaren zijn niet vies van drugs.



[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 24-11-2015 9:45]



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-11-2015 8:26 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

High on Fire... Ik had het graag willen zien. Maar de drums stonden zo belachelijk in de mix dat ik maar afhaakte. Leukste concert was voor mij Voivod.


Boeiender


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-11-2015 8:37 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2015 21:15 schreef bastianus het volgende:
Zooitje van die baardapen met plakplaatjes, en ook nog zo'n kleine Paki die altijd strak lijkt te staan.


Wij waren er helemaal niet...


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2015 11:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2015 21:50 schreef BenKnuckles het volgende:
Bedankt voor het compliment. Zo even naar de barbier gaan, ik moet vanavond de moshpit in.
En het dan gek vinden dat je moeilijk werk krijgt..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2015 11:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2015 22:48 schreef Negatieveling het volgende:
Bekende crew. Lastpakken. Als je tenminste de lui bedoelt die ik denk die je bedoelt. Daar heb ik me ook vaker aan geërgerd, al is daar weinig voor nodig...




Twee baardmannetjes, eentje met lang en eentje met kort haar. En zo'n klein donker mannetje dat op een stripfiguur lijkt. Bij D.R.I. toen liep het uit de hand. Kreeg ik natuurlijk weer die donkere tegenover me. En ik heb al niet zo'n beste naam als het om racisme gaat..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2015 11:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2015 8:37 schreef Count Steel het volgende:
Wij waren er helemaal niet...
Pfiew.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-11-2015 12:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 november 2015 21:17 schreef bastianus het volgende:
Drugs are bad, m'kay.. Ik weet niet waarop nou zo streng werd gecontroleerd bij de ingang, maar volgens mijn dorpsgenoten die mee waren werd er op allerlei plekken flink van de poedersuiker gesnoven. Altijd in de stad met de E.


Hehe hoe moet je dat controleren dan. Een gram is zo verstopt. Met een hond pak je ze er pas uit. Maar dan nog kom je binnen als je de pil net ff voor de rij slikt.


Alleen mensen die echt al wazig uit hun ogen kijken, wit aan hun neus hebben en een zakkie nog in de handen hebben pak je eruit.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-11-2015 12:49 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2015 11:52 schreef bastianus het volgende:
En het dan gek vinden dat je moeilijk werk krijgt..

Hardcore is het leven


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-11-2015 16:15 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

als je een insect of schaaldier bent is het toch meer hard aan de buitenkant.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-11-2015 16:18 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2015 12:49 schreef BenKnuckles het volgende:
Hardcore is het leven


Ware woorden, gesproken op een metalforum.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2015 17:50 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hardcore ben je niet voor 1 keer in de week. En als je dat niet snapt, dan ben je een leek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 25-11-2015 1:07 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2015 17:50 schreef bastianus het volgende:
Hardcore ben je niet voor 1 keer in de week. En als je dat niet snapt, dan ben je een leek.


Hardcore, ik heb mijn keuze gemaakt!



collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 25-11-2015 22:34 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Prima dagje gehad, maar helaas door de dikke rij Radio Bikini en Pro-Pain moeten missen. 2 nummertjes van Obituary meegepikt, wel aardig. Daarna meteen vol gas met Napalm Death. Was te gek. Ook nog Carcass gezien. Voor de rest hangout in de frikandellenhal.



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen