IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Speedfest 2015 - 21/11 - Klokgebouw, Eindhoven Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-11-2015 20:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2015 15:54 schreef MR. N het volgende:
zoiets ja. Zin an.




Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-11-2015 0:48 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2015 14:41 schreef MMayo het volgende:
Wijs jij een aantal ZM-sters de weg?



Lijkt me voor de ZM-sters een stuk gezelliger als ik dat vooral niet doe



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-11-2015 16:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2015 0:48 schreef Negatieveling het volgende:
Lijkt me voor de ZM-sters een stuk gezelliger als ik dat vooral niet doe


dan zit er niks anders op dan te verdwalen


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-11-2015 16:42 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Da's altijd nog stukken beter dan met mij rondhangen!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-11-2015 18:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2015 16:42 schreef Negatieveling het volgende:
Da's altijd nog stukken beter dan met mij rondhangen!


Obi kijken en bier drinken, dat is pas een fantastisch idee. Aan hangen doen wij niet, heb je wel tips voor een goede kroeg met speciaalbier in die regio?


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-11-2015 19:56 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Peter Pan Speedrock verkoopt ook zijn eigen bier op het festival. Heavy Lager 6,9%.

Om de hoek zit zaal/café Pop-Ei, daar heb je ook wel speciaalbieren.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-11-2015 22:23 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2015 18:44 schreef MMayo het volgende:
Obi kijken en bier drinken, dat is pas een fantastisch idee. Aan hangen doen wij niet, heb je wel tips voor een goede kroeg met speciaalbier in die regio?


Dan moet je naar het Stratumseind. Bij de Bierprofessor is de keuze reuze! In mindere mate, maar ook niet slecht, kun je bij The Jack terecht. Rock/metalkroeg, dus da's een soort van plusje. Als je van rock- en metalpubliek houdt.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 14-11-2015 18:14 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Eagles of Death Metal cancelled. Logisch.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 15-11-2015 22:13 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 12 november 2015 18:44 schreef MMayo het volgende:
Obi kijken en bier drinken, dat is pas een fantastisch idee. Aan hangen doen wij niet, heb je wel tips voor een goede kroeg met speciaalbier in die regio?


Van Moll is denk ik de beste speciaalbiertent in Eindhoven


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-11-2015 9:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Is er al een vervanger voor Eagles of Death Metal? Zelf zat ik aan Exploited of Wolfbrigade te denken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-11-2015 10:44 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 november 2015 9:15 schreef bastianus het volgende:
Is er al een vervanger voor Eagles of Death Metal? Zelf zat ik aan Exploited of Wolfbrigade te denken.


Ik las ergens dat er geen vervanger komt.


Boeiender


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 16-11-2015 13:18 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Er komt inderdaad geen vervanger kwam mij ten oren.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-11-2015 16:24 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Weer wat knaken uitgespaard dus...een hele week om met iets van vervanging te komen. Moet lukken, ook al is het niet van hetzelfde kaliber.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 16-11-2015 16:34 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2015 16:24 schreef Spirit In Black het volgende:
Weer wat knaken uitgespaard dus...een hele week om met iets van vervanging te komen. Moet lukken, ook al is het niet van hetzelfde kaliber.


Zou het niet eerder iets zijn uit respekct naar de EODM toe zij om wat ze vant weekend door gemaakt hebben denk je?




Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-11-2015 16:36 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2015 16:34 schreef nark het volgende:
Zou het niet eerder iets zijn uit respekct naar de EODM toe zij om wat ze vant weekend door gemaakt hebben denk je?





je wilt 1,5 uur stilte?

Natuurlijk begrijp ik die situatie, zeer vervelend en volkomen legitiem dat de resterende optredens afgelast zijn. Maar dat betreft Eagles Of Death Metal. Ze kunnen alles doorschuiven en ergens een band inplannen, of niet. Kan ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 16-11-2015 16:37]


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-11-2015 19:58 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2015 16:36 schreef Spirit In Black het volgende:
je wilt 1,5 uur stilte?




Bob Wayne speelt dan Het word iig wel erg druk daar, denk ik.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-11-2015 11:50 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

..en opgelost



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 17-11-2015 20:13 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-11-2015 23:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2015 19:56 schreef MetalJan het volgende:
Peter Pan Speedrock verkoopt ook zijn eigen bier op het festival. Heavy Lager 6,9%.

Om de hoek zit zaal/café Pop-Ei, daar heb je ook wel speciaalbieren.


Oeh nice!

quote:
Op 12 november 2015 22:23 schreef Negatieveling het volgende:
Dan moet je naar het Stratumseind. Bij de Bierprofessor is de keuze reuze!


Bierprofessor klinkt niet zo heel naar

quote:
Op 15 november 2015 22:13 schreef Brent_ het volgende:
Van Moll is denk ik de beste speciaalbiertent in Eindhoven


Haha ja die kennen we inderdaad, lekkere bieren maar vond het er vrij ongezellig.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-11-2015 23:16 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2015 23:10 schreef MMayo het volgende:
Haha ja die kennen we inderdaad, lekkere bieren maar vond het er vrij ongezellig.


Als je van pretentieus omhooggevallen quasi-hipsterpubliek houdt zal het er ongetwijfeld beregezellig zijn.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-11-2015 23:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2015 23:16 schreef Negatieveling het volgende:
Als je van pretentieus omhooggevallen quasi-hipsterpubliek houdt zal het er ongetwijfeld beregezellig zijn.


Ehh.. ja nee helemaal mijn ding wel ja!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-11-2015 23:19 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Als ik het niet dacht.



Valediction
Usericon van Valediction
Posted 21-11-2015 1:43 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

Obituary was te gek!
Napalm Death ook.

Zoals altijd.

Pro-Pain en Carcass waren ook goed te pruimen.

En erg leuk om Mayo weer eens te zien!

[Dit bericht is gewijzigd door Valediction op 22-11-2015 0:28]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-11-2015 11:26 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Bovenstaande + Voivod.. Was een erg vet optreden.

En hitlerjugend mannetjez. En snorren. Enzo.


Ohja. In het zelfde gebouw om de hoek nog even Heerschend een burger gegeten. Awesome..


Boeiender


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-11-2015 11:43 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2015 11:26 schreef MR. N het volgende:
Bovenstaande + Voivod.. Was een erg vet optreden.

En hitlerjugend mannetjez. En snorren. Enzo.


Ohja. In het zelfde gebouw om de hoek nog even Heerschend een burger gegeten. Awesome..




Hadden ze ook vandie Turbojugens spijkerjasjes aan toevallig?
Is heel normaal op Speedfest hoor..


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen