|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: |
|
inderdaad mooie line-up aan het worden, jammer van de locatie ivm akoestiek. |
|
Het is nog steeds niet zo fantastisch, maar is wel stukken beter met het geluid tegenwoordig. |
|
Onlangs ook bevestigd: Refused Klingonz Crobot Scorpion Child Buffalo Summer Nick Oliveri's Mondo Generator |
|
Ben benieuwd wanneer the exploited officieel bevestigd wordt. Die wil ik toch wel weer graag zien! |
|
De line-up van Speedfest is compleet. Black Tusk, Giuda, The Hip Priests, Honeymoon Disease, The Legendary Shack Shakers en WhiskeyDick zijn aan het festival toegevoegd. Omdat het dit jaar een extra groot feestje is, want het wordt de tiende editie van Speedfest, zal het festival extra lang doorgaan. Vorige jaren was er nog een afterparty voor crew en bands, maar nu gaat op twee van de drie podia het feest door tot vier uur 's nachts. Ook nieuw is dat de organiserende band zijn eigen bier heeft, Peter Pan Speedrock Heavy Lager. Het bier, met een alcoholpercentage van 6,9%, zal tijdens Speedfest te koop zijn aan een speciale bar. Eagles Of Death Metal Refused Danko Jones Carcass Napalm Death Peter Pan Speedrock Obituary High On Fire Pro-Pain Bob Wayne Backyard Babies Voivod The Dictators NYC Klingonz Black Tusk Nick Oliveri's Mondo Generator Crobot The Legendary Shack Shakers Scorpion Child The Vintage Caravan Buffalo Summer Avatarium The Hip Priests Giuda Radio Bikini Honeymoon Disease WhiskeyDick |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Mooi, geen al te moeilijk keuzes qua schema voor mij. Maat van me wil Legendary Shack Shakers heel graag zien, dus dat word een latertje |
|
The Vintage Caravan om 2.30 uur, auw.... |
|
Als ik zou gaan, twee interessante bands voor mij: Avatarium om 14.30 en The Vintage Caravan 12 uur later om 02.30 |
|
Lange eetpauze. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Avatarium, High on Fire, Carcass, Refused, Voivod... Dat is best interessant. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Er is in de buurt prima eten te halen. En bier. Dat ook. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Maar niet zo prima waarschijnlijk The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Op Speedfest zelf zal het wel weer tobben zijn qua bier, maar op het Strijp S-complex is de keuze reuze. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: En de Jelle Snelle I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wanneer speelt The Exploited? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Perfect tijdschema. Nu nog hopen alles te zien wat cool is ipv bier drinken in de hal . |
|
quote: Vrees van niet! Jammergenoeg |
|
quote:Zonde.. Ach, Pro-Pain en Napalm is ook gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wijs jij een aantal ZM-sters de weg? Oh en yay, bijna! Feestje bij Carcass, Obituary, Danko Jones, High on Fire, Napalm Death, Voivod en Nick Oliveri's Mondo Generator. |
|
quote: Ah, dan zien we je daar!!! |
|
quote:zoiets ja. Zin an. Boeiender |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |