|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat vinden jullie nu van BMWees, das zijn toch echt autoos voor mensen met en dikke nek |
|
LOL agree!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
amerikaanse bak is veel betor |
|
quote:anders worden ze er toch afgestampt, evenals de zijspiegels |
|
Supergave bakken !!! BLASTBEATS FOREVER |
|
jezus wat is dit nou weer voor lame tyfustopic |
|
quote:jonny |
|
hmmm, geef mij maar een oude porshe of een oude ford mustang of een chrystler busje met veel chroom |
|
bmw heerst man, niet die ouwe knaken bakken maar die nieuwe 5 en 3 serie ziet er best goed uit! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hé TWI, als je dan iemand een Johnny noemt, schrijf het dan goed !! Zeg eens, wat vindt jij dan mooie auto's ?? Ik ben beniewd...... BLASTBEATS FOREVER |
|
mooie bak |
|
dacht ik ook! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Kijk !! Toch nog mensen met smaak BLASTBEATS FOREVER |
|
hell yeah |
|
Eigenlijk vind ik een BMW alleen mooi als er iemand in rijdt die een BMW als een gebruiksvoorwerp zit en een paar krasjes niet erg vind, een altijd glimmende BMW die als er een krasje op zit meteen weggewerkt wordt vin k niet mooi. Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
quote: En dan uiteraardt in het zwart hé BLASTBEATS FOREVER |
|
nou zilver zie je m beter glimmen maar zwart is ook gaaf |
|
Maar zeker geen rood BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: ?? ik begrijp jou dus echt niet lol. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
suck on this BMW dickheads |
|
quote: zelf vinnik de pontiac firebird transam (zwart idd) eeeerg mooi maar toppunt is nog wel de landrover defender 110 Je moeder. |
|
lol, lelijk!!! :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Welke autoos dak ik mooi vind Is een auto dan gemaakt om mooi te zijn NIET dus een auto is een voorwerp om je mee te verplaatsen. Ik vind dus elk merk van auto goed, zolang het maar rijd. En BMWees sukken keihard, omdat het voor jonnys en dikke nekken is. |
|
quote:jup, spiegeltje eraf, jonny eruit en bmweetje tegen een boom rijden |
|
mensen zoals jij horen niet eens in een auto te rijden want je waardeert het niet eens Die 7 serie is toch een prachtbak! "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |