IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Graspop 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 18-12-2015 22:11 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Hoe doet Slayer het de laatste jaren eigenlijk op een groot podium op een festival.

Ik heb ze in 2008 op Werchter gezien en dat was niks.
Nu ja, met al dat plateauzolen-klootjesvolk moe je nie zagen dat er geen sfeer is maar toch...

En weer Delain.


En nu gaan we vegen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-12-2015 13:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Turnstile in het voorprogramma van King Diamond en Black Sabbath, cool. Ik blijf de vrijdag in de gaten houden.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-12-2015 13:48 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2015 22:11 schreef caron het volgende:
Hoe doet Slayer het de laatste jaren eigenlijk op een groot podium op een festival.

Ik heb ze in 2008 op Werchter gezien en dat was niks.



Op Fortarock (2012?) vond ik het nog verbazingwekkend goed gaan, maar alle andere keren dat ik ze recent nog gezien heb was het maar matigjes.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-01-2016 8:13 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik ga vrijdag en zondag mee gaan.

Je kan nu ook ism bijhorende Center Parks aldaar een hut gedurende het hele festival huren.

Ik ga voor de sfeer.


En nu gaan we vegen


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-01-2016 8:37 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2016 8:13 schreef caron het volgende:
Je kan nu ook ism bijhorende Center Parks aldaar een hut gedurende het hele festival huren.



Dat was vorig jaar toch ook al zo, dat je zo'n muffe blokhut kon huren?

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 21-01-2016 8:51]



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 21-01-2016 9:48 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Hmz, had de vrijdag op zich nog wel een dagje gewild, maar gaat qua werk niet lukken. Dan maar weer veel losse concertjes pakken dit jaar.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-01-2016 10:11 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Met deze line-up wordt het toch voornamelijk weer apathisch drinken in de Belgian Beer Bar. Voor de muziek dus maar wat losse concertjes toevoegen door het jaar heen.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-01-2016 10:33 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2016 8:37 schreef Negatieveling het volgende:
Dat was vorig jaar toch ook al zo, dat je zo'n muffe blokhut kon huren?


Kan zijn, maar ken nu voor het eerst mensen die dat gaan doen.

Met 6 gasten in een hut, geen van allen is echt into metal.
Maar ja, Graspop vaart er weer wel bij.

Ik ga voor de sfeer.


En nu gaan we vegen


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-01-2016 11:52 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2016 10:33 schreef caron het volgende:


Ik ga voor de sfeer.


Ik ook. En voor de gothic-deernes.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-01-2016 19:34 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2016 10:11 schreef Negatieveling het volgende:
Belgian Beer Bar


Wat voor bieren hadden ze daar zoal?


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 21-01-2016 20:13 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2016 19:34 schreef MetalJan het volgende:
Wat voor bieren hadden ze daar zoal?


Zullen wel de standaard Belgische veel te zoete saaie Belgische speciaalbieren zijn zoals de Leffes en de Grimbergens.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-01-2016 20:23 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Orval
Westmalle
Westvleteren
Chimay
La Chouffe
Duvel
Achel
...

Maar goed.
Ik ken dat allemaal niet zo goed want na twee sta ik al op mijn kop.

Ik ga voor de sfeer.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-01-2016 20:24 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2016 11:52 schreef Negatieveling het volgende:
Ik ook. En voor de gothic-deernes.


Daarvoor hoef ik niet naar Graspop.


En nu gaan we vegen


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-01-2016 20:25 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Inderdaad (en voor de hand liggend) natuurlijk geen heel verrassend aanbod. De bier-elite mist er derhalve weinig aan. Een ongecompliceerde boerenlul als ik daarentegen giet met liefde en plezier de Hoegaarden naar binnen.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-01-2016 20:28 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

"Een witteke".


En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-01-2016 20:29 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

D'r zijn er al die tevreden zijn als er 10% alcohol in zit.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 21-01-2016 21:10 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2016 20:25 schreef Negatieveling het volgende:
Inderdaad (en voor de hand liggend) natuurlijk geen heel verrassend aanbod. De bier-elite mist er derhalve weinig aan. Een ongecompliceerde boerenlul als ik daarentegen giet met liefde en plezier de Hoegaarden naar binnen.


Als het de bieren zij die Caron noemde zitten er heel wat klassiekers tussen. Ik betwijfel wel of er Westvleteren bij zit aangezien de monniken van het klooster er nogal moeilijk over doen als je het ergens anders dan bij het klooster of er tegenover kan kopen.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-01-2016 9:54 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 21 januari 2016 19:34 schreef MetalJan het volgende:
Wat voor bieren hadden ze daar zoal?
Dikke stront. Maar gezien de biertopic hier zal menig ZM-er zichzelf wel helemaal kapot onaneren.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-01-2016 11:15 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2016 9:54 schreef Kvelgeest het volgende:
Dikke stront. Maar gezien de biertopic hier zal menig ZM-er zichzelf wel helemaal kapot onaneren.


Dat mezelf kapot onaneren is bij mij toch wel een gegeven. Staat los van het verkrijgbare bier.



Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 22-01-2016 11:19 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2016 9:54 schreef Kvelgeest het volgende:
Dikke stront.


Die ken ik nog niet.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-01-2016 11:33 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Wat ze er hebben is sowieso beter als dat gerecyclede slootwater van Jupiler wat ze zo op het terrein verkopen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-01-2016 21:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik dacht dat ze Maes hadden? 'Machtig fris'.

Leuke bierlijst, kan je aardig zot van worden



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 24-01-2016 9:24 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Uiteraard Maes.
En dan nog de festival-variant.



En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-01-2016 9:44 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Maes hebben ze al jaren niet meer.

Edit:
Sinds 2009 al niet meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-01-2016 10:07]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 25-01-2016 14:31 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Jij bént dé kénner.


En nu gaan we vegen


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen