|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jazeker: een middel met een omtrek waar de mouwen van de trui te kort zijn om er omheen gebonden te worden... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Een dwangbuis, dat kan wel. Maar is het nodig? VIESPEUK!!! |
|
quote: Dan ben je gewoon dik. Nie echt een probleem mee. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik doe geen van beiden, vergis je niet. Mutiilation wel al jaren. Zo zie je maar. Een rugzak is uberhaupt geen zicht, ik draag het liefst een tasje. En nu gaan we vegen |
|
quote: 1) Graspop kennende, zullen die het wel verbieden, willen niet dat je drank mee smokkelt. 2,75 voor een pintje, kunnen ze je ineens omkeren en het geld uit je zakken laten vallen. 2) Aanslag op Graspop niet ondenkbaar. Festivals zijn een potentieel doelwit en vooral metal is not done voor hen. Zo dachten ze dat Eagles Of Death Metal gewoon DM speelde. En nu gaan we vegen |
|
Fenriz approves rugzakjes. VIESPEUK!!! |
|
Hahaha, ik zie het al weer gebeuren. Rugzak niet mee naar binnen mogen nemen en die dingen dan na de ingangscontrole volop kunnen kopen. Goeie handel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rugzakken verkopen na de ingang? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Merchandising hein En nu gaan we vegen |
|
verkeerde topic [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 24-04-2016 14:06] |
|
GMM gaat gezellig worden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: De levensvreugde spat er weer van af. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Omda jij nie gaat? En nu gaan we vegen |
|
quote: En dan kijken ze er eens vaag in als je toch met een tas afkomt en ben je de wei op met een gans arsenaal verboden zooi. Zoals altijd. Die aanslagen 6w geleden hebben daar niets aan verandert hoor "...And forgive me nothing for I truely ment it all, what I said, what I've done..." |
|
quote: Wie weet. Misschien wel, misschien ook niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: 10 uit 10. Naar wij dachten. quote: Reken maar. Dat en picking up change, starting the lawnmower... noem ze maar op. Alle moves komen langs. Zonder gêne. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 02-05-2016 18:22] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Op, niet uit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Uit. Het is geen benzineverbruik. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Laat Caron het zelf maar uitleggen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat valt er uit te leggen dan? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ik krijg al schrik, straks besluipt hij me langs achter. En nu gaan we vegen |
|
quote: Gewoon zeggen dat er ook wat Groningers rondlopen, dan druipt ie wel weer af. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Wat is er met Groningers? Ik ga zondag naar Delain kijken. Kijken. Naar de zangers. En nu gaan we vegen |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |